Tanie gwinty...

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Matt87
Zaawansowany forumowicz
Posty: 112
Rejestracja: 2010-07-21, 11:34
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Matt87 »

moze sie ktos orientuje jakie sa koszta wymiany siedliska amortyzatora przod bo nie pasuje nowy w stare miejsce ;/
Awatar użytkownika
Armageddon
Małopiszący
Posty: 14
Rejestracja: 2011-01-04, 10:52
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Armageddon »

Witam serdecznie.
Miałem z tyłu sprężyny H&R na -40 i jedna ze sprężyn poszła... Na którejś z dziur po prostu pękła. Teraz szukam gwintu. czy przy TA-TECHNIX będzie coś obcierało na standardowych 15" na zimówkach no i na 17" ET 37 J7 lub 7,5 nie pamiętam dokładnie. Z tego co wiem to dużo klubowiczów i forumowiczów kupiło TA-TECHNIX w Rybniku w Tunning World, więc opinii powinno być wiele... Czekam na odpowiedzi :)
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

nic nie bedzie obcieralo.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
FaTuM

Post autor: FaTuM »

roznie to bywa ja mialem et 41 i obcieralo ale dystans i tak mialem dac zamiar ;) zalezy tez jaka szeroko opona
Awatar użytkownika
Armageddon
Małopiszący
Posty: 14
Rejestracja: 2011-01-04, 10:52
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Armageddon »

Opony 225/45R17 Chodzi o sprężynę bo dystansu nie mogę dać na tych kołach bo obciera mi o nadkola jak jadę po większych dziurach... Za niedługo daję auto do lakiernika to poproszę go od razu żeby mi wypchał troszeczkę nadkola... Mam nadzieję, że pomoże.
FaTuM

Post autor: FaTuM »

et 37 , 7 cali czy nawet 7,5 na balonie 225 i Ci trze ?? robisz nasz w tyryyryyy w bialy dzien ... ja mialem 225/45 na tyle kiedys 8,5 cala et 41 plus dystans 10 mm wiec bylo 31 wiec hmmm i tez Coupe , moze masz te sprezyny zajechane juz na amen ?? przypomnialem sobie ze w compacie mialem tez podobnie 225/45 et35 i sprezyny -40 i nic nie tarło z 3 ludziami na tyle :)

[ Dodano: 31 Sierpień 2011, 18:50 ]
wszystkie gwinty do 1000 zł dla mnie to tylko inny kolor i firma ;) ale to moje zdanie a temat gwintów jest już na tym forum milion pincet sto dziwincet wystarczy uzyc opcji SZUKAJ
Awatar użytkownika
Armageddon
Małopiszący
Posty: 14
Rejestracja: 2011-01-04, 10:52
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Armageddon »

No właśnie nie robie sobie jaj, też byłem zdziwiony jak usłyszałem ocieranie... Wiem, że jedna strona auta była przyorana w luxemburgu i tam zrobiona. może źle zrobili...
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

bardzo ciekawe porownanie gwintow MTS i TAT. Wiec juz wiadomo ze to nie to samo ;)

http://www.mapet-tuning.com//printview. ... 57a5b0590d
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

i jeszcze jedna ciekawostka i to bardzo dziwna ;)

skopiowany z forum klubu maxbimmer.pl, którego członek kupił jakiś czas temu gwint, a że aktualnie mieszka w Norwegii (strasznie rygorystyczny kraj), musiał "załatwić" TUV... jakim na aukcjach chwali się sprzedawca...

wszystko niżej:
UWAGA na MTS-TECHNIK !!!

Zakładam ten temat osobno, bo po dniu dzisiejszym myślę, że trzeba nagłośnić tą sprawę. Jak większość wie z poprzedniego tematu kupiłem gwint MTS-TECHNIK do mojej E39, a że zbliża się przegląd, zwróciłem się z prośbą o certyfikat TUV do sprzedawcy, a następnie bezpośrednio do "firmy" Mts-technik. Bez takiego dokumentu nie uzyskam zatwierdzenia, że moje auto może poruszać się na tym zawiasie, a co za tym idzie nie przejdzie przeglądu. Wiele mail'i napisałem, wciąż odpowiedzi były niezadowalające, np.:"Niestety firma MTS-Technik nie wydaje certyfikatu TUV na rynek polski " powtarzałem, że jest mi obojętne w jakim języku, aż otrzymałem na maila TUV do zawieszenia firmy AUTOTECHNICS. Napisałem po raz kolejny z pytaniem czy jest to przypadek czy zamierzone działanie, bo co mi z TUV'u nie dotyczącego produktu który kupiłem? Zostałem poinformowany, że oni nie posiadają TUV'u, a z tym papierkiem na pewno przejde przegląd. Zacznijmy od tego, że nie przejdę, bo zanim pojadę na przegląd musze jechać do pewnego "urzędu" (ciężko mi to określić po polsku, bo nie mamy takiej instytucji w PL) i tam uzyskać zatwierdzenie, że wszystko jest ok. Nie jest to do uzyskania kiedy dokumentacja nie pasuje do towaru.
Zdesperowany postanowiłem zdjąc naklejki MTS-TECHNIK.PL nalepione na każdy z amortyzatorów, ponieważ poza tymi nalepkami nie było kompletnie żadnej literki, cyferki, oznaczenia modelu, czegokolwiek. Pomyślałem, że jeśli nie ma żadnych oznaczeń, a dokumenty mam na inne zawieszenie to może uwierzą że to jest zawieszenie AUTOTECHNICS. Zdjąłem pierwsze koło, wziąłem opalarkę, żeby zagrzać naklejkę przed zdjęciem i ... sami zobaczcie:



tak wyglądało na początku,
Obrazek


a po zdjęciu nalepki:
Obrazek



Ciekawe prawda? Wybierając między Ta-technix a Mts-technik stwierdziłem, że droższe o 200zł zapewne znaczy lepsze i kupiłem Mts-technik. Teraz okazuje się, że to jest to samo zawieszenie z nalepką mts. Myślę, że poza zgłoszeniem do allegro sprawy powinienem postarać się o pociągnięcie do odpowiedzialności firmy Mts-technik za wprowadzanie klientów w błąd, zaczynając od TUV'u po sprzedaż zawieszenia innej firmy ze swoją nalepką.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Może ktoś chciał sobie zarobić więcej niż mógł ;)
Ja na jednym i drugim zestawie miałem grawery
TAT i MTS bez naklejek...
A poza tym różnica między jednym a drugim jest od razu zauważalna,
oczywiście na korzyść MTS'a ;)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Marcin pisze:Może ktoś chciał sobie zarobić więcej niż mógł ;)
Ja na jednym i drugim zestawie miałem grawery
TAT i MTS bez naklejek...
A poza tym różnica między jednym a drugim jest od razu zauważalna,
oczywiście na korzyść MTS'a ;)
tez uwazam ze to zwykly szwindel allegro-style...czyli tanszy sprzet sprzedawany z naklejka od drozszego nieco towaru ;]
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

http://allegro.pl/apex-gwintowane-bmw-3 ... ml#gallery

Co o tym myslicie ?

[ Dodano: 17 Październik 2011, 11:20 ]
albo to ...
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 96454.html
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
Waldek100581
Zaawansowany forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Waldek100581 »

witam.. mam mts technika gwinta i delikatnie tak trzeszczy z tyłu ,słyszałem że można je delikatnie smarem potraktować ,wiecie coś na ten temat?/
montrealblau..
Awatar użytkownika
Wegrzol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 243
Rejestracja: 2009-08-30, 14:48
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Wegrzol »

to moze byc balwanek z amorka:P
Moja Unitra to jest to, na osiedlu robi show
Waldek100581
Zaawansowany forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Waldek100581 »

wegrzol pisze:to moze byc balwanek z amorka:P
dziwna sprawa bo to nowy gwint..
dostane jak coś to w pojedyńczej sztuce ?jest tego jakaś fachowa nazwa?
montrealblau..
ODPOWIEDZ