Witam posiadam tds-a tak jak w opisie ,pytanie które mnie nurtuje to czy zaślepienie zaworó EGR ma sens ,a dokładnie tej rurki metalowej co jest przy kręcona do zaworu na dwóch śróbkach (dopalanie spalin ) wyczytałem na necie ze auto jest dużo żywsze lepiej przyśpiesza,z niecierpliwoscią chciał bym poznać wasze zdanie pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2011-09-12, 11:42 przez Glodek, łącznie zmieniany 1 raz.
znalazłem takie zdjecie ,zaślepienie zaworu egr
przeciąc wężyk 4 i zaslepic obie strony ,(np śrubką)
a ja zaślepiałem tą rurke z lewej strony ,juz sam nie wiem
przeanalizuj to co napisałeś i jak to może zrozumieć osoba próbująca rozkminić co autor ma na myśli.. Po drugie zaślepienie EGR nie kończy się na zaślepieniu wężyka. Trzeba zatkać dopływ spalin do zaworu.
no własnie tez mi sie tak wydaje ze trzeba zamknąc doplyw spalin ,ale takie cos znalazlem jak gosc tak to opisał ze tak sie robi ,tez mnie to zdziwiło wiec pytam was
Dalej nei wiem który przewód z lewej zaślepiłes, strasznie niejasno to opisałes. Zamiast rozcinac przewód możesz wypiąć z zaworu EGR i zaslepic przy zaworku podciśnienia np. śrubką, mowa o przewodzie 4 który biegnie od zaworku podciśnienia, do EGR