komproesory sa mniej awaryjnogenne od turbo ale daja duzo mniejsze przyrosty.
w e46 2 silniki mialy oznaczenia 2.0 m52b20 i m54b20 i oba to doslownie kupsztale...
jedyne silniki kotre oplaca sie swapowac to 3.0 m54 i m52b28 2.8 . inne to wydawanie pieniedzy na polsrodek.
p.s
Oczywiste jest ze jesli samochod jest wyposazony w turbosprezarke to sam remap daje 25% + oczywiscie wiele innych mozliwosci gdyz taki silnik jest juz fabrucznie wzmocniony.
W wolnossacym bmw to jest niestety okolo 2% pozatym wiele z naszych benzynowych silnikow oparta jest na sterowniku SIEMENSA ktory ma gdzies chipy i po jakims czasie sma wraca do starych nastawow.
Jesli moge polecic to silnik m52b28 + barany + kolektor dolotowy z m50b25 + megasqurt i usuniecie autoadaptacji i wystrojenie jednostki daje w przyblizeniu 240km i 280 nm sam bede takie cos robic w mojej e30 w przyszlym sezonie pozdrawiam
remap diesla e46 jak najbardziej, 800zł i idzimy grubo do gory. zarowno w 2.0 jak i 3.0d.
pozdrawiam
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B www.k64.pl BMW Performance