e36 M52 320i PROBLEM NIETYPOWE FALOWANIE OBROTÓW !!!!

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

wilku pisze:wiec jak sam krokowiec trzyma wolne to znaczy ze jest on dobry
tak
wilku pisze:tak samo jak najpierw zatkam przepustnice to na samym krokowcu trzyma jałowe
tak ma dokladnie byc
wilku pisze:może nagiąłem minimalnie klapkę jak próbowałem wyczyścić ją głębiej..
kurde nie wiem jak to zrobiles ale ta klapa kest dosc twarda...tam jest widze zwykly czujnik z polozeniem klapki i sprezynki....prosta jak budowa dzidy...mozliwe ze zjechal sie juz potencjometr z przepustnicy i ona daje bledne odczyty do kompa.....

podepnij sie pod inpe i sprawdz w jakiej pozycji widzi ja komputer...bo mozliwe ze nie zgrywa sie ona z przeplywka i leca zle dawki paliwa na ilosc powietrza ktora jest naprawde

jezeli przepustnica sie nie domyka tzn ze trzeba ja dosmarowac na sprezynkach...chyba ze sa juz tak wyrobione ze brakuje im sily na domykanie klapki
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
wilku
Zaawansowany forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: wilku »

wykręce przepustnice i sprawdze klapke czy nie wygieła się.. czujnik tez sprawdze od kumpla

[ Dodano: 12 Październik 2011, 15:23 ]
przepustnice wykręciłem wyczyściłem jeszcze raz płynem do gaźników dodatkowo na regulacji wyregulowałem na wieksze zamknięcie i chodzi jak lalunia ;] teraz mysle ze pozostaje obserwować spalanie czy juz nie jest takie duże.. :)
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

czyli juz ok jest ?
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

kurde moze byc w tym cos recji a niekoniecznie moze byc uszkodziona przepustnica a poprostu zezyta i nie szczelana a zanieczyszczeniami sie uszczelnila .Jak ja wyczysciles to jednoczesnie rozszczelniles .sprawdzi pisz :)
Awatar użytkownika
wilku
Zaawansowany forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: wilku »

tak się stało :) przepustnice wykręciłem okazało się ze było coś kiedyś kręcone przy regulacji... a przypominam ze odma była szczelona wiec ktos pewnie kręcił przy przepustnicy zeby podać wiecej powietrza zeby jej nie dusiło na dziurawej odmnie :P tak mi sie wydaje...

ale ustawiłem przepustnice tak jak pisaliście ze ma być praktycznie szczelna :) i wszystko działa jak powinno :) i nareszcie się moge cieszyć vanosem :P bo wymieniłem czujnik położenia wałka :) teraz jak na 2.0 pali lacie :P pozdrawiam i dziękuje za wszelką pomoc !
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

klikac pomogl....a nie ;p
...tak znowu sie czepiam...
ODPOWIEDZ