pisalem juz ze nie ma regoly na to chyba ze kupujesz od mamy co jezdzi tym autem od nowosci bo do tego nie wejdziesz a pozatym M50 jest dosc wytrzymala glowica to nie m51 czy nawet m20 co sie zdarza ze peknie rozchodzi sie teraz o koszty jak sam se tego nie zrobisz to i tak Cie wyrzezbia
no ok ale jaką mam np ja gwarancje ze kupię silnik wymienię go i szlak go trafi lub głowice i co wtedy ?
taką sama jak w przypadku ze wyremonutujesz stary silnik i za miesiac ci go znowu szlag trafi bo znam takich pryzpadkow mnostwo albo ze wsadzisz w remont 2tys a to rownowartosc dwoch kompletnych silnikow
to tłumacze ze każdy szanujący się mechanik daje gwarancje na to co robi!! równie dobrze kupi te dwa silniki jedne będzie brał olej a drogi pochodzi i uszczelka pójdzie co kupi trzeci silnik ?? bo tak łatwiej , taniej ? wie co ma jak nie bierze za duzo oleju to gumki na zaworach zmienić i uszczelkę zrobic jak należy i git.... i będzie śmigał BMW to nie zepter psuje sie jak każde auto
Dobra jak dla mnie koniec tematu bo widze ze tu wszystko jest jak grochem o sciane mam troche doswiadczenia z autami sam mialem długo warsztat i wiem jak to wszystko wyglada nei moje auto nie mi wybierac pozdro