Czyli w większym skrócie można powiedzieć o tym BeleX tak... DBAŁOŚć!BeleX pisze:moze cos ustalmy...glowice pekaja nie od "wyzszej detonacji gazu" ( nawet nie wiem co to pojecie oznacza... ) tylko od przegrzania silnika...dlatego w bmw tak bardzo istotny jest uklad chlodzenia...i to wlasciwie jest w 90% przyczyna pekniecia glowicyDidik pisze:I to jest własnie efekt wiekszej detonacji gazu
Po za tym może o tym świadczyć (w niektórych autach) fakt że w samochodach z LPG czesto padają uszczelki pod głowica albo nawet pekaja głowice
chcesz miec gaz zadbaj o chlodzenie...wymienic chlodnice - termostat - kolanka..... usunac wszelkie nieszczelnosci....do tego dochodzi ODPOWIETRZENIE ukladu ( nie odpalenie auta i czekanie az sie przegrzeje ) plus czeste zagladanie czy wszystko jest ok
Będziesz dbał - będziesz miał A nie zadbasz, to silnik padnie