a ja stawiam na to, że może być złamany któryś z kabelków w miejscu przejścia z karoserii do drzwi - bardzo częsta przypadłość... Starczy że jeden się złamie w izolacji i będzie problem z niektórymi funkcjami...
"...ciesz się tym co masz, nie wymagaj za wiele..."
PRFESJONALNY MONTAŻ ORAZ SERWIS INSTALACJI TV, TV-SAT
Naprawione okazalo sie,zasniedziale piny w kostce miedzy drzwiami a karoseria co doprowadzilo do ulamania jednego z nich,dolutowany pin troche WD-40 i wszystko pieknie dziala Dzieki Rav82, zdziaszek, za podpowiedzi
Fatum a posprawdzałeś czy masz wszystkie przekaźniki dobrze wciśnięte i kostki wszystkie dobrze pozakładane przy bezpiecznikach ?? Kiedyś podobny problem tyle że nie z zamkiem drzwi miałem w czyjejś e46. Przekaźnik miał zły styk i kilku elektryków na tym padło bo nikt o tym nie pomyślał. Ja miałem to szczęście że od tego zacząłem i bardzo szybko sytuacja była opanowana... To jest pierwsze co mi przychodzi na myśl, ale grzebie z tym tylko hobbystycznie więc nie jestem żadnym specjalistą...
Ostatnio zmieniony 2012-01-12, 16:47 przez zdziaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
"...ciesz się tym co masz, nie wymagaj za wiele..."
PRFESJONALNY MONTAŻ ORAZ SERWIS INSTALACJI TV, TV-SAT
tylko to juz kurde tak od roku od kąd kupiłem wóz zamkniecie od strony pasażera nic nie dawało sygnału u kierowcy wiec zawsze zamykalem od kierowcy i powodowalem mechaniczne zamkniecie na siłe
hmm przekaźniki mowisz tylko gdzie one sa masz jakas rozpiske ,bo ja tylko te w puszce znam
ja też sie nie raz na wd40 przejechałem używam go do srub i do czegoś zeby wyczyścić , a potem smary i inne preparaty . A najlepsi Ci co wala do zamkow WD40