[E39] gwint :P

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
gamek2
Maniak forumowy
Posty: 1969
Rejestracja: 2008-12-30, 16:09
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: gamek2 »

ja mam u siebie racelanda i jest git napewno lepszy niz TA ja za mojego dalem 3 lata temu jakies 1400zl na polskie gwarancje mialem na 2 lata do dzis ma sie dobrze i nic mi sie z nim nie dzieje :wink:
Awatar użytkownika
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297
Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Przygoda »

ja juz niepamietam na ktorym jezdzilem ale chyba na mts i bylem bardzo zadowolony mimo ze kosztuje na poziomie 1000 zł jakbym mial kupic znowu niewahałbym sie i znowu bym kup beznadziejny gwint za 1000 zł na którym mi sie jezdzilo bardzo dobrze
Obrazek

było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i :)
Awatar użytkownika
Żołnierz
Zaawansowany forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2010-05-17, 20:59
Lokalizacja: Żory

Post autor: Żołnierz »

Jak dla mnie wszystkie gwinty do 1000zł to ogólne gówno. Robione z najsłabszych materiałów, jakie można chyba wykorzystać do wyprodukowania. Najlepsze jest to, że w najwyższym możliwym położeniu przedniego zawieszenia jest i tak bardzo nisko. Przerabiałem kumplowi wahacze i zwrotnice do driftowozu, a on miał kupić gwint i cambery. ¯e kasy nie miał to kupił TaT. Jakie było moje zdziwienie jak nie dało się przodu podnieść prawie w ogóle przez co ustawienie zawiasu było z dupy :neutral: Ale z drugiej strony on na razie nie narzeka, przeskok na nowy, szerszy zawias z dużo większym skrętem i tak poszedł na duży plus więc póki co jest zadowolony, choć wie, że mogłoby być lepiej (no ale wiadomo $$$).
Z moich doświadczeń jak na razie najlepszą opcją był K-sport 'drift spec' (choć i na niego słyszałem skargi, że komuś się rozciekł szybko). Pełna regulacja wysokości jak i twardości.
Na nowy sezon zainwestowałem w całkiem nowy zestaw firmy ISC. Największym plusem jest możliwość dokupienia z osobna każdej jednej części z jakiej jest zbudowany zawias. Do tego bardzo szeroki wachlarz wyboru twardości sprężyn no i 32 stopniowa regulacja twardości amortyzatorów. Tylne zawieszenie jest dobrane z nissana skyline'a, jednak wymagało kilku zabiegów, aby pasowało.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 2012-01-10, 23:37 przez Żołnierz, łącznie zmieniany 1 raz.
FaTuM

Post autor: FaTuM »

piękny żołnierz :) zakładasz do sia ? Musze znowu wpaść na piwko i jakieś oględziny hehe ;)
Awatar użytkownika
Żołnierz
Zaawansowany forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2010-05-17, 20:59
Lokalizacja: Żory

Post autor: Żołnierz »

Przygoda pisze:ja juz niepamietam na ktorym jezdzilem ale chyba na mts i bylem bardzo zadowolony mimo ze kosztuje na poziomie 1000 zł jakbym mial kupic znowu niewahałbym sie i znowu bym kup beznadziejny gwint za 1000 zł na którym mi sie jezdzilo bardzo dobrze
Na pewno nie tylko Ty jesteś zadowolony z takiego zawieszenia. Osobiście nie używałem nigdy w dupowozie (wole komfort niż glebe). Ja wydałem swoją, jak najbardziej subiektywną opinię pod nieco innym kątem.



Na razie zbieram graty. Fura sprzedana, poszła w dobre ręce co było widać na wośpie w niedziele :) U mnie stoi już wąska lampa bez szyberdachu i czeka tylko na serce :) Jak dojedzie motorownia to lecimy z budową od zera :)
ODPOWIEDZ