WITAM. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem e39 525td. muszę długo kręcić na zimnym jak i na ciepłym silniku. a jak już odpalę i go zgaszę po jakimś czasie to paliwo ucieka z wężyków i jak przekręcę zapłon to paliwo jest na nowo nabijane do pompy. czy tak powinno być ze jak zgaszę auto to paliwo ucieka powrotem i wężyki są puste??? pozdrawiam
nie rozumiem wtrysk działa jak dostanie paliwo pod ciśnieniem a puzniej jest szczelny a za dostarczenie paliwa odpowiada pompa są jeszcze węzyki przelewowe
No wiedz koledzy INPA nie wykazała nie mam błędów. zastanawiałem się żeby kupić zaworek zwrotny i nie wpiąć go w układ paliwowy tylko nie wiem dokładnie w którym miejscu będzie najlepiej?? macie jakieś sugestie czy przed filtrem paliwa albo za filtrem paliwa ale przed odpływem do baku Może to coś da?? miał ktoś taki problem?? pozdrawiam p.s. KoNIk napisz proszę do którego mechanika oddajesz???
Podejrzewam że to są elektrozawory,a więc musi to być jak najbliżej pompy paliwa(czyli przed pompą).Na twoim miejscu oddałbym to do pompiarza a nie do zwykłego mechanika.
Właśnie z mechanikiem mam problem, jeszcze na dobrego nie trafiłem, tylko elektryków mam takich co dają rade.
A coż to za jegomość ten pompiarz i gdzie go idzie dorwać ?? ja byłem pod autem i mam cały silnik ropą zalany, musiałbym to wymyć zeby wyciek zlokalizować, ale przy tych mrozach to nie wiem jak to zrobić.