gamek2 pisze:to ja powiem ze przy normalnej jezdzie w trasie jadac zawiesc auto do Poznania na swapa 1.8 spalilo mi wiecej niz jak wracalem ta sama trasa 3.0
potwierdzam,jechalem do zakopanego i na pelnym baku 1,8 zrobilem bodajze 580 a 2,8 560km,roznica byla kolo 20km
kiedys jadac do krakowa postanowilem zostac mistrzem ekonomii...jechalem przez olkusz turlajac sie ololo 90km/h spalanie wyszlo 7L-mowa o M52B28
2.8 to max 3.0 na pewno nie bedzie. Roznica w koszcie swapu pomiedzy b28 a b25 nie jest duza. Dla mojej jazdy wystarczy b25 i spalanie tego silnika jest najnizsze z wszystkich wyzej wymienionych.
Że swap jest droższy to się zgodzę. To nie są jednak koszty utrzymania
Ubezpieczenie będzie takie same pomiędzy jednym a drugim.
Jeśli jeździsz faktycznie spokojnie to różnicy w spalaniu nie odczujesz.
jaki drozszy mi ktos napisal na jakims forum ze mozna za 6tys juz ze swapowac na M54b30 hehe to niezle przeplacilem bo mial bym 3 takie swapy i jeszcze na dobre felgi 3tlg by zostalo
skoro Ow3NowSk1, niechce 3.0 i mowi ze 2.5 mu wystarczy to ok pozdro
Łukasz tak jak Ci mówiłem m52b25 lub b28 i to na pojedyńczym vanosie. Motory ekonomiczne, wmiare tanie w zakupie( chociaż troche stare już jednostki trzeba szukać zdrową sztuke) no i tańszy,prostszy swap. Ale masz plan chcesz r6 i musisz dążyć do tego
W miescie takie m54b30 pewnie mniej spali od twojego IS-a Ten silnik nie potrzebuje wysokich obrotow zeby przyspieszac i w tym ten silnik jest ekonomiczny. Wiadomo ze swap drozszy ale przy obecnych czasach wolalbym dozbierac na taki swap. b25 lub b28 szybko przestanie zadowalac jesli chodzi o osiagi
A jesli juz by te b30 bylo niemozliwe to zdecydowanie b28 bym polecil. Spalanie jest ciut nizsze niz w m50b25 bez vanosa i tez duzo lepiej jedzie.
Ogolnie to juz chce wiosne zeby cos podzialac
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
323 najoszczedniejszy , ale można dac te ok.20KM wiecej poprzez kolektor M50 .
325 najładniej mruczy głos najlepszy , ale pali najwiecej z R6 i chyba za bardzo lubi olej
328 drugi po 328 w spalaniu , ale tez poprzez kolektor M50 można pociś przeszło 200KM .