Witam kupiłem niedawno e46 z silnikiem 1.8 118km. jak nabierze temperatury tak kolo 30 stopni slychac dziwnie pukniecie (głuche łuup ) przy zmianie biegu i wbiajaniu wsteczne co to może być ? wymienić olej w skrzyni czy w tylnym moście? bo to jak by z tamtych okolic dochodzilo to łuup...
witam mam podobny problem jak autko jest zimne ciesz-ko wbić dwójkę gdy sie rozgrzeje jest ok ale czasem ruszając np ze świateł wbijając jedynkę słychać takie dziwne łupniecie tez sie właśnie zastanawiam czy zmienić olej czy może dolać bo widzę ze mi z tylnego mostu leciutko wycieka olej macie jakieś pomysły
moze byc malo oleju w moscie lub w skrzyni biegow jesli chodzi o wlaczanie biegu, jesli natomiast slychac przy puszczeniu sprzegla jakies pukniecie czy cos moze byc to guma na wale.
Ja miałem podobnie w swojej e36. Jak już wbilem jedynkę, to łupnęło, na dwójce już był spokój. Okazało się, że to podpory walu. Tylna była całkiem zerwana, przednia wyła i jeszcze trzpień kulisty na sprzęgle był zerwany, ale to łupnięcie poszlo od tej tej tylnej podpory walu. Na obrazu to nr 17 i 8.
Jak jest zimny silnik wszystko ok dopiero jak juz dojdzie gdzies do 30 stopni slychac pukniecie przy wrzucanie biegu 1,2,3, przy 4 i 5 biegu to tak deliktanie slychac. chyba to bedzie olej w skrzyni bo tez cos mi olej kapie z pod silnika;/