mam problem ze zbiornikiem mianowicie taki ze jest telikatnie pekniety, kapie mi paliwo, juz walcze z tym ale to nic nie pomaga. i czy ktos z was ma jakis patent na poklejenie zbiornika tak zeby to troche wytrzymało, jak na razie kleilem (klejem epoksydowym) i pomogło na troche, ostatnio znów pokleilem i wytrzymalo 3dni i zas leje.
PiEnIąDzE To NiE WsZyStKo, LiCzY SiÊ JeSzCzE ZłOtO I NiErUcHoMoŚcI
urzylem włąsnie poxiline i narazie trzymie, i wyczytalem na innym forum ze pekanie zbiornika moze byc ta przyczyna tego ze filtr węglowy do odpowietrzenia jest zatkany, i robi podcisnienie i tlatego go zgniata
PiEnIąDzE To NiE WsZyStKo, LiCzY SiÊ JeSzCzE ZłOtO I NiErUcHoMoŚcI
to jest akurat fakt , sam sie splukalem teraz na swojej e39 , ale u mnie nie wchodzi w gre klejenie czymkolwiek ... albo wymiana albo nie wiem.. sprzedaj to jak nie dajesz rady finansowo..
nie oplaci mi sie sprzedac go, bo za duzo wlozylem w niego, narazie coto upokoilo sie kapanie, ponoc to jest normalne w e38 ze peka zbiornik, znajomy tez ma to auto i tez ma pekniety zbiornik, narazie bede go kleic, a na jesien kupie nowy.
PiEnIąDzE To NiE WsZyStKo, LiCzY SiÊ JeSzCzE ZłOtO I NiErUcHoMoŚcI
powiedzcie mi czy to jest normalne ze przegub gumowy na wale zurzywa sie, miesiac temu wymienilem poraz 2 i zas mi sie najprawdopodobniej zepsuł, bo przy 80km/h delikatnie trzesie autem.
PiEnIąDzE To NiE WsZyStKo, LiCzY SiÊ JeSzCzE ZłOtO I NiErUcHoMoŚcI
też mi sie tak działo, wał cały wymieniłem i jak miałem stary wyciągnięty i sie mu przyglądnąłem to sie okazało że na tym połączeniu krzyżowym był już cały luźny