[E39] cięzkie odpalanie e39 3,0d
[E39] cięzkie odpalanie e39 3,0d
witam wszystkich zauważyłem taki mały problem z bmw 3,0d.
gdy chce odpalać to muszę patrzymac rozrusznik tak z 5sekund zeby odpalił gdy odpali to jest wszysto ok nie ma zadnego zakopcenia czy coś podobnego.W zime o tempertuze przy -30 było wszystko dobrze.tylko dawno nie był wymieniany filtra paliwa czy to moze być powód tego ciężkiego odpalania lub tak powinien odpalac.Jak przekręcam stacyjke to pompa pod progiem działa bo czuje jak sie załącza,kontrolka od swiec się zapala na sekunde i gaśnie.
gdy chce odpalać to muszę patrzymac rozrusznik tak z 5sekund zeby odpalił gdy odpali to jest wszysto ok nie ma zadnego zakopcenia czy coś podobnego.W zime o tempertuze przy -30 było wszystko dobrze.tylko dawno nie był wymieniany filtra paliwa czy to moze być powód tego ciężkiego odpalania lub tak powinien odpalac.Jak przekręcam stacyjke to pompa pod progiem działa bo czuje jak sie załącza,kontrolka od swiec się zapala na sekunde i gaśnie.
daj mi jakiegoś poblisku bo u mnie to raczej wina pompypazura pisze:znajdź dobrego pompiarza
[URL=http://www.fotosik.pl]
Dobry pompiarz jest w Przegędzy: http://www.agdieselserwis.pl/
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
kolego mam taki sam problem jak Ty. Byłem u pompiarza. Stan licznika 236 tys wtryski od nowości idealne pompai nastawnik bez zarzutów, więc w czym problem ? brak kompresji na każdym cylindrze na jednym było 18 bar na reszcie około 21-22 bary. Jak by były filtry zapchane itp to byłby mułowaty i palił jakieś ok max 2 l daj znać czy pomogłem
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
klego podjedź do pompiarza i niech sprawdzi w pierwszej kolejności ciśnienie (kompresje) na tłokach. A wtryski będą wyjęte to niech też sprawdzi bo będą na wierzchu pompe wtryskową niech sprawdzi ale ja bym obstawiał na brak kompresji i dla tego masz takie problemy w odpalaniu albo poprostu mógł a nie musiał Ci się rozrząd przestawić albo kąt wtrysku może być ustawiony za późno ale to już pompiarz ustawi jak kąt wtrysku masz opóźniony zaprowadż ja najszybciej do pompiarza zajmie mu to jeden dzień i to nie cały a będziesz wiedział na czym stoisz. Ja nic nie robiłem jeżdze tak dalej
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Witam,podpinam sie do tematu bo mam podobny problem. Gdy mocniej depne po gazie zapala sie kontrolka DDE i traci moc,po za tym gdy jest zimny silnik auto pali normalnie natomiast gdy sie rozgrzeje trzeba długo krecic rozrusznikiem. Po podpieciu pod kompa wykazało następujace błedy: 09f6 i 1190 auto to E46 3.0d 184km
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt: