[E36] Problem z zegarami!

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
KrisE36
Małopiszący
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-22, 11:51
Lokalizacja: Rybnik

[E36] Problem z zegarami!

Post autor: KrisE36 »

Witam!
Od kilku tygodni jestem posiadaczem BMW e 36 2.0. Mam problem z zegarami. Jadąc wszystkie wskaźniki(prędkość, obroty, poziom paliwa i temperatura) mi się resetują i za chwile znowu wracają na swoje miejsce. Szukałem tego na różnych forach ale nie znalazłem dokładnej odpowiedzi. Może się już ktoś z tym spotkał? Dodam że wczoraj chcąc zapalić auto po przekręceniu kluczyka nic się nie oświeciło. Tak jakby akumulator wysiadł. Ale wyszedłem zamknąłem i otworzyłem auto na pilocie i wszystko było dobrze. Proszę o pomoc. I z Góry dziękuję. Bądźcie wyrozumiali.
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

Ja mam inne pytanie , ale dotyczące licznika ...

Czy coś jest na przeszkodzie lub nie tak jesli do 1,8 dam licznik z 2,5 ?
Sądzę że nie , ale może ktoś już miał taką zamianę liczników ..

Wiem ze jest różnica z benzyny na diesla...


PILNE... :neutral:
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Awatar użytkownika
djmario
Site Admin
Posty: 1829
Rejestracja: 2009-06-23, 07:33
Lokalizacja: Dolce & Gabbana
Kontakt:

Re: Problem z zegarami!

Post autor: djmario »

KrisE36 pisze:Witam!
Od kilku tygodni jestem posiadaczem BMW e 36 2.0. Mam problem z zegarami. Jadąc wszystkie wskaźniki(prędkość, obroty, poziom paliwa i temperatura) mi się resetują i za chwile znowu wracają na swoje miejsce. Szukałem tego na różnych forach ale nie znalazłem dokładnej odpowiedzi. Może się już ktoś z tym spotkał? Dodam że wczoraj chcąc zapalić auto po przekręceniu kluczyka nic się nie oświeciło. Tak jakby akumulator wysiadł. Ale wyszedłem zamknąłem i otworzyłem auto na pilocie i wszystko było dobrze. Proszę o pomoc. I z Góry dziękuję. Bądźcie wyrozumiali.
moim zdaniem cos jest nie tak ze sciezkami w liczniku, a byc moze byl podmieniany i dlatego cos sie takiego dzieje albo mas zgdzies zware i autko robi Ci na złosc
Gucio pisze: mam inne pytanie , ale dotyczące licznika ...

Czy coś jest na przeszkodzie lub nie tak jesli do 1,8 dam licznik z 2,5 ?
Sądzę że nie , ale może ktoś już miał taką zamianę liczników ..
co do Ciebie Gucio to na bank bedzie problem bo liczniki w 6 cylindrowcach byly wyskalowane do 260 wiec po pierwsze bedziesz mial przeklamanie predkosci, po drugie moze wyskakiwac kropeczka po przebiegu i wiadomo bedzie ze licznik jesty podmieniany a po trzecie sciezki i uklad scalony po czasie nie wytrzyma i wypali sie
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Obrazek
Obrazek
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany :P
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

:mrgreen: OK dla mnie styka :cool: dzięki
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

miałem to samo w IS wymień licznik :razz:
KrisE36
Małopiszący
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-22, 11:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: KrisE36 »

Tak też myślałem że bez wymiany licznika się nie obejdzie. Takie pytanko czy jest w rybniku lub okolicach jakieś sklepy z używanymi częściami do BMW?
KrisE36
Małopiszący
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-22, 11:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: KrisE36 »

Tylko nie jasienica. Może Ktoś na forum ma do sprzedania? Proszę o propozycje?
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

w Rybniku nie ma z tego co wiem. ale jadąc na Gliwice kręcisz na Stanicę i po drodze jest coś z częściami do BMW , oraz jak się nie mylę , przed Gliwicami w jakieś wsi , nie pamiętam nazwy.

Ale na allegro kupisz do IS czy I licznik sprawny w 100% za 50 zł z wysyłką , tylko szukać..
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Re: Problem z zegarami!

Post autor: Gucio »

Gucio pisze: mam inne pytanie , ale dotyczące licznika ...

Czy coś jest na przeszkodzie lub nie tak jesli do 1,8 dam licznik z 2,5 ?
Sądzę że nie , ale może ktoś już miał taką zamianę liczników ..
djmario pisze:


co do Ciebie Gucio to na bank bedzie problem bo liczniki w 6 cylindrowcach byly wyskalowane do 260 wiec po pierwsze bedziesz mial przeklamanie predkosci, po drugie moze wyskakiwac kropeczka po przebiegu i wiadomo bedzie ze licznik jesty podmieniany a po trzecie sciezki i uklad scalony po czasie nie wytrzyma i wypali sie

więc Mylisz się coś :mrgreen: Pytałem w servisie czy po wymianie licznika z 1,8 na 2,5 będzie coś nie tak , otóż mówili mi że nie, nic się nie będzie działo . O kropce też nie słyszeli.
Pytałem innego gościa ( elektryka ) jak z przebiegiem , będzie mój czy z auta co pochodzi licznik , otóż dane są w komputerze i po podpięciu pokaże się mój ..... Jedyny minus - jesli kupisz wersję Angielską to podgląd przejechanych kilometrów będzie pokazywany w milach a nie w km..
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

No nie wiem Gucio ;)
Radziłbym w pewnych kwestiach poradzić się
w innym serwisie :lol:
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

Czytałem już i zadawałem pytanie. Nie będzie żadnej kropki , mile można przestawić na km , i nie ma różnicy czy damy licznik z 1,8 do 2,5 i na odwrót , Jedyne z diesla do benzyny nie można, a za to z benzyny do diesla podobno można .... Jedynie martwi mnie ze pokazuje spalanie w galonach .....
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
idzi
Zaawansowany forumowicz
Posty: 490
Rejestracja: 2008-06-03, 16:39
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: idzi »

Ja mam licznik do sprzedanie 1,6 -1,8 jak chcesz.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

jeśli on ma 2.0 to potrzebuje do 6 garów nie do 4
idzi
Zaawansowany forumowicz
Posty: 490
Rejestracja: 2008-06-03, 16:39
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: idzi »

taki też mam tylko nie wiem czy sprawny musiałbyś sprawdzić bo nie miałem go w aucie od 323.
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

Pytanie do Panów dwóch wyżej .. Czym różni się licznik z 2.0 a 2.5 ??


Wracając do tematu zegarów to czy wiecie czy po wymianie żarówek na np: zielone będzie świecić zielone ? czy ta membrana zawsze świeci na pomarańczowo ??

I KTO z forumowiczów umie wejść w komputer ?
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
ODPOWIEDZ