Proszę o pomoc z moja e46 3.0D.
Ja mogę polecić Pana Krystiana z Katowic oto tel 503066262 można powiedzieć że jest się od Mateusza z Jaworzna może będzie taniej
Ja miałem taki przypadek że po regeneracji sterownika i pompy bo sterownika samego sie nie opłaca regenerować jeśli sterownik wywala jakiś tam tranzystor i go pali to znaczy że ma przeciążenie na pompie i już coś się zaciera myk sprzedawcy casrów to taki że naprawia sterownik robisz trochę przebiegu potem to samo.
wystarczy wlutować większy tranzystor.....który nie będzie szybko się palił, na tym polega ten myk.
U mnie po regeneracji był niebieski dymek dostałem tel czy tak było wcześniej ... a jednak coś tam w ustawieniu kąta wtrysku kopcił na czarno przy odpaleniu potem niebiesko magia a jednak bmcars zrobili to na cacy
Ja miałem taki przypadek że po regeneracji sterownika i pompy bo sterownika samego sie nie opłaca regenerować jeśli sterownik wywala jakiś tam tranzystor i go pali to znaczy że ma przeciążenie na pompie i już coś się zaciera myk sprzedawcy casrów to taki że naprawia sterownik robisz trochę przebiegu potem to samo.
wystarczy wlutować większy tranzystor.....który nie będzie szybko się palił, na tym polega ten myk.
U mnie po regeneracji był niebieski dymek dostałem tel czy tak było wcześniej ... a jednak coś tam w ustawieniu kąta wtrysku kopcił na czarno przy odpaleniu potem niebiesko magia a jednak bmcars zrobili to na cacy
Ana Jeżeli jest to wada pompy sterownika to tym bardziej auto stoi w dobrym miejscu bo pan Groborz jest najlepszym serwisem diesla pompy turbo osprzęt na śląsku prowadzi serwis ciężarówek jest bardzo dobrze znany jeżeli miał ktoś problem z pompą to na pewno o nim usłyszał.
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle