[E36] Zdechlakowate 330i z urwanym sufitem in error mode
No to dalej.
Dzisiaj umyłem auto i przedewszystkim dach. I wygląda o niebo lepiej ale jeszcze do małych poprawek.
Przed:
Po:
Tutaj jeszcze trzeba poprawić:
A tu całośc:
Z gadżetów wpadło coś takiego:
W przyszłym tygodniu przyjedzie do mnie jeszcze takie coś:
I to:
i na dzisiaj koniec fotek bo was zanudze.
Dzisiaj umyłem auto i przedewszystkim dach. I wygląda o niebo lepiej ale jeszcze do małych poprawek.
Przed:
Po:
Tutaj jeszcze trzeba poprawić:
A tu całośc:
Z gadżetów wpadło coś takiego:
W przyszłym tygodniu przyjedzie do mnie jeszcze takie coś:
I to:
i na dzisiaj koniec fotek bo was zanudze.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
To dalej jedziemy. Auto stoi już u lakiernika. Bedzie gotowe za.. jakiś czas. Malowane bedą tylne błotniki, tylny zderzak bo połowa jest szarego, progi M3, zderzak jeszcze raz a przy okazji polerka i odświeżenie całego lakieru.
W między czasie jak mi się zachce trzeba będzie zrobić BH. Chciałem cos innego niż wszyscy ale pomysłów brak.
Doszła także szeroka listwa do ktorej potrzebuje 2szt emblematów.
Fotki na bierząco jak coś zdziałam.
W między czasie jak mi się zachce trzeba będzie zrobić BH. Chciałem cos innego niż wszyscy ale pomysłów brak.
Doszła także szeroka listwa do ktorej potrzebuje 2szt emblematów.
Fotki na bierząco jak coś zdziałam.
Właśnie wróciłem z wizyty u Seby i powiem szczerze, że jestem bardzo mile zaskoczony. Co jak co, ale Seba dotrzymał słowa i poszedł w Individual. Mnie osobiście się to bardzo podoba, gdyż jest to nietuzinkowy projekt na pewno rzadko spotykany. Z założenia samochód miał mieć tylko sklepane ranty, jednak bardzo okazyjnie Sebuś kupił 3tlg Futury, które zostały na sprzedaż po wypadkowym E39. Całe szczęście gościu parę dni wcześniej ściągnął koła gdyż oddał je do polerowania i ponownego malowania, co znów jest kolejnym atutem, iż nie trzeba nic z nimi robić.
Tutaj zdjęcie jak wyglądały na samochodzie:
A tutaj link z wypadku:
Felgi są proste, nie spawane, leżą już w garażu, czekając na powrót e36. Felgi mają imponujące rozmiary ( przód 10,5" a tył 13" ). Buty są na tyle duże, że sklepanie rantów nie wystarczyło, więc szybkie VT i wysłaliśmy projekt jak to ma wyglądać do blacharza. Koloru już nam się zmieniać nei chciało na zdjęciu, więc zostaje taki jaki jest, jednak na Seby samochodzie zostanie kolor taki jaki był w oryginale. Tutaj zdjęcie do VT:
Seba obiecywał, że będzie grubo i jak dla mnie sprostał oczekiwaniom. Teraz tylko czekać na odbiór potwora i zakładamy felgi
PS. Niestety młody, jak to młody nieokrzesany, wydał całą kasę na felgi i lakiernika a zapomniał, że musi kupić gwint i niestety ale na razie wpadnie tylko MTS, ale myślę, że pomyślimy coś nad skróceniem jego parametrów.
Pozdro
Tutaj zdjęcie jak wyglądały na samochodzie:
A tutaj link z wypadku:
Felgi są proste, nie spawane, leżą już w garażu, czekając na powrót e36. Felgi mają imponujące rozmiary ( przód 10,5" a tył 13" ). Buty są na tyle duże, że sklepanie rantów nie wystarczyło, więc szybkie VT i wysłaliśmy projekt jak to ma wyglądać do blacharza. Koloru już nam się zmieniać nei chciało na zdjęciu, więc zostaje taki jaki jest, jednak na Seby samochodzie zostanie kolor taki jaki był w oryginale. Tutaj zdjęcie do VT:
Seba obiecywał, że będzie grubo i jak dla mnie sprostał oczekiwaniom. Teraz tylko czekać na odbiór potwora i zakładamy felgi
PS. Niestety młody, jak to młody nieokrzesany, wydał całą kasę na felgi i lakiernika a zapomniał, że musi kupić gwint i niestety ale na razie wpadnie tylko MTS, ale myślę, że pomyślimy coś nad skróceniem jego parametrów.
Pozdro
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT