E39 z Jastrzębia zna je ktoś? Prośba o pomoc

tina
Zaawansowany forumowicz
Posty: 135
Rejestracja: 2008-08-24, 19:54
Lokalizacja: Skarszewy

E39 z Jastrzębia zna je ktoś? Prośba o pomoc

Post autor: tina »

Witam!

Ojj sporo czasu mnie tu nie było... Mam prośbę. Czy ktoś zna tą E39 z poniższego linku? Napiszcie co o niej sądzicie i na co bym musiała zwrócić uwagę przy oględzinach. Na pierwszy rzut oka wygląda chyba zdrowo. Chodzi za mną E39 po lifcie w sedanie więc jeśli coś wiecie to proszę o kontakt, może być na priv.

http://moto.allegro.pl/bmw-e39-3-0d-200 ... 66039.html

Z góry dzięki,
:bmw:
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Dziwny pomysł z tym czarnym dachem na srebrnym sedanie :/

Po fotkach nie widać zbyt wiele - wygląda na zadbaną,
chociaż te dizle z 3 litrowym silnikiem to już raczej nie możliwe
żeby było mniej jak 300.000km ;)

Umów się na konkretną godzinę, przyjedź godzinę wcześniej,
zwróć uwagę jak odpali na zimnym silniku, czy za długo nie będzie kręcić..
Powinien zaskoczyć po "pół" obrotu rozrusznika.
Niech koleś pokaże jaki jest filtr powietrza, paliwa, jak wygląda pompa paliwa...
Po tym można przypuszczalnie stwierdzić jak dbał...
Po mojej wiem z doświadczenia, ze do 200tys. km fotel kierowcy ma wyglądac jak nowy.

Czy ruszy z piątego biegu... - jak tak to powinien opuścić na nową dwumasówkę ;)

Czy nie ma stuków w moście jak na postoju po chwili wbije sie jedynkę

Jak wygląda od wewnątrz korek wlewu oleju, ma być suchy, bez masła, jeśli pordzewiały to na PLUS!

Ogólnie trzeba się przyjrzeć - pooglądać jak wyglądają wszystkie szczeliny między drzwiami, maską etc ;) mają lecieć równolegle.

Można wiele wymieniać, każdy coś od siebie zawsze doda...
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

Przed uruchomieniem silnika Na bagnecie czy nie ma kropel wody oraz korku z oleju czy w zbiorniku jest płyn do chłodnicy czy woda dodam ze płyn jest słodki, czy nie ma wycieku z pod miski olejowej mankament tych silniczków kłopotliwa wymiana,osadzenie wtrysków suche, pompa wtryskowa nie poci się.

Na zimnym silniku powinien odpalić od strzała i kopcić CZARNO kolor CZARNO-NIEBIESKI oznacza kłopoty z turbina zaczyna puszczać olej ale...jeżeli po dodaniu delikatnie gazu NIE MA niebieskawego dymka tylko czarny nieszczelność jest nieznaczna z reguły turbinki puszczają troszkę oleju inny dym nie wskazany. No chyba że para to rewelacja igiełka.

Ciepły silnik powinien palić od strzała jeżeli trwa to ok 2-10 sekund albo dłużej
mamy problem z pompą wtryskową naprawa od 2500-3500 zł Falowanie obrotów na biegu jałowym oznacza problem z nastawnikiem pompy wtryskowej regeneracja ok 700 zł nowy 1800 zł

Po rozgrzaniu silnika podkręć go do 5000 na postoju i chwile przytrzymaj jak zakopci czarno przy dodawaniu gazu i przestanie jest ok jak nie zamknij drzwi i rozejrzyj za czym innym.

Co do wbijania biegu na postoju dodam tylko że nie koniecznie tylko problemy z mostem ale i zawieszenie czy też tuleje mogą być do wymiany.

Co do wyglądu mam wrażenie sadząc po zdjęciach że autko było odświeżone przedni zderzak listwy boczne. :bmw:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Mogę tam podjechać z Tobą, jakby co nr kom masz ;)
szczepan03
Małopiszący
Posty: 53
Rejestracja: 2009-05-27, 11:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: szczepan03 »

Marcin pisze: Czy nie ma stuków w moście jak na postoju po chwili wbije sie jedynkę
Pewnie nie powinienem pytać w tym temacie, ale co ten objaw oznacza? Mam tak w swojej 520i, jak zatrzymam się na światłach i chcę po chwili ruszyć to w chwili wbiciu 1 biegu słychać pojedynczy stuk z tyłu auta.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Wybita guma na dyfrze :wink: któras z gum :wink: ja tam miałem w czerwonej
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

To co napisał GERMAN, czyli sprawdzanie nastawnika i pompy i ceny tyczy się 1,8/2,5 TDS, a 3,0 jest silnikiem na CR
ODPOWIEDZ