[E32] BMW E32 750 V12 300KM and BMW E23 733i 197KM by BOB
[E32] BMW E32 750 V12 300KM and BMW E23 733i 197KM by BOB
MARKA I MODEL: BMW E32
POJEMNOSC SILNIKA: 5000 v12 300PS
ROK PRODUKCJI: 1991r.
KOLOR: diamentowa czerń
ZMIANY: narazie prace przy silniku i zabieranie sie za środek
SILNIK: Seria 5.0 V12 300PS
ZAWIESZENIE: Seryjne
KOLA: Seria 15'' BMW
STYLING ZEWNETRZNY: Seria
WNETRZE: Seria Siedzenia Recaro Czarne, skórzane boki i tunel
AUDIO: Seria Orginalne Radio BMW z seri Busines
Wyposażenie:
- Wspomaganie Kierownicy
- ABS
- Air Bag x2
- Kontrola Trakcji
- Tempomat
- Czujniki Parkowania ( Przód + Tył )
- 4 x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- Klimatyzacja ( oczywiście w 100% sprawna )
- Tylnia Roleta
- Podgrzewana szyba P+T
- lusterko fotochromowe
- Immo
- Komputer OBC ( pełny )
- Orginalne Radio BMW z seri Busines
- Skórzana Tapicerka, UWAGA !! Fotele RECARO !! Totalny Rarytas !
- Podgrzewane Siedzenia
- Elektryczne siedzenia ( w wszystkich płaszczyznach + zagłówki )
- Skrzynia Automatyczna z funkcją SPORT
- Szyberdach, oczywiście eletryczny
- Przyciemniane szyby ( orginalnie )
- Podłokietnik Tył
- Pełne DREWNO
- Skórzane Boczki + Tunel
- Centralny zamek ( Orginalny Pilot )
- Automatyczne domykanie szyb
- AluFelgi orginał BMW "szprychy"
Foty:
Wyjazd z Warsztatu, wymiana wałków rozrzadu, oleju, filtrów itp:
Pasja do BMW zaczła sie u was na Forum, za co dziekuje za kubły zimnej wody z poczatku o ogolnie za wszystko... to juz moje chyba z 10 BMW
teraz na czasie bedzie e24 albo e23 wiec spokojnie koncze z zakupami
MARKA I MODEL: BMW E38
POJEMNOSC SILNIKA: 3000 V8
ROK PRODUKCJI: 1994r.
KOLOR: diamentowa
ZMIANY: nic
SILNIK: Seria 3.0 V8
ZAWIESZENIE: Seryjne
KOLA: Seria 16'' BMW
STYLING ZEWNETRZNY: Seria
WNETRZE: FULL OPCJA Seria
AUDIO: Seria
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- Klimatronic
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- tempomat (sterowany z kieronicy)
- Nawigacja
- Telewizja ( TVP1 TVP2 POLSAT TVN)
- Telefon Podkładowy
- Podgrzewane siedzenia Przód+Tył
- elektryczne siedzenia (w kazdej płaszczyżnie + zagłówki)
- Czujniki parkowania Przód+Tył
- S EDC
- ASC
- elektryczna roleta TYŁ
- zmieniarka 6 CD
- kierownica wielofunkcyjna ( miedzy innymi tempomat + radio)
- Air Bag (troche ich jest )
- Skrzynia automatyczna z funkcją SPORT
- klimatyzowany schowek
- fotochromowo lusterko wsteczne i PRAWE
- skórzana tapicerka CZARNA w stanie bdb
- podłokietniki P+T
- elektrycznie domykany bagażnik
- XENON
- Lampy Tył LED
- ALUFELGI ORGINAŁ BMW
- Ogrzewana Tylnia i Przednia szyba
Foty:
.jpg/][/URL]
POJEMNOSC SILNIKA: 5000 v12 300PS
ROK PRODUKCJI: 1991r.
KOLOR: diamentowa czerń
ZMIANY: narazie prace przy silniku i zabieranie sie za środek
SILNIK: Seria 5.0 V12 300PS
ZAWIESZENIE: Seryjne
KOLA: Seria 15'' BMW
STYLING ZEWNETRZNY: Seria
WNETRZE: Seria Siedzenia Recaro Czarne, skórzane boki i tunel
AUDIO: Seria Orginalne Radio BMW z seri Busines
Wyposażenie:
- Wspomaganie Kierownicy
- ABS
- Air Bag x2
- Kontrola Trakcji
- Tempomat
- Czujniki Parkowania ( Przód + Tył )
- 4 x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- Klimatyzacja ( oczywiście w 100% sprawna )
- Tylnia Roleta
- Podgrzewana szyba P+T
- lusterko fotochromowe
- Immo
- Komputer OBC ( pełny )
- Orginalne Radio BMW z seri Busines
- Skórzana Tapicerka, UWAGA !! Fotele RECARO !! Totalny Rarytas !
- Podgrzewane Siedzenia
- Elektryczne siedzenia ( w wszystkich płaszczyznach + zagłówki )
- Skrzynia Automatyczna z funkcją SPORT
- Szyberdach, oczywiście eletryczny
- Przyciemniane szyby ( orginalnie )
- Podłokietnik Tył
- Pełne DREWNO
- Skórzane Boczki + Tunel
- Centralny zamek ( Orginalny Pilot )
- Automatyczne domykanie szyb
- AluFelgi orginał BMW "szprychy"
Foty:
Wyjazd z Warsztatu, wymiana wałków rozrzadu, oleju, filtrów itp:
Pasja do BMW zaczła sie u was na Forum, za co dziekuje za kubły zimnej wody z poczatku o ogolnie za wszystko... to juz moje chyba z 10 BMW
teraz na czasie bedzie e24 albo e23 wiec spokojnie koncze z zakupami
MARKA I MODEL: BMW E38
POJEMNOSC SILNIKA: 3000 V8
ROK PRODUKCJI: 1994r.
KOLOR: diamentowa
ZMIANY: nic
SILNIK: Seria 3.0 V8
ZAWIESZENIE: Seryjne
KOLA: Seria 16'' BMW
STYLING ZEWNETRZNY: Seria
WNETRZE: FULL OPCJA Seria
AUDIO: Seria
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- Klimatronic
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- tempomat (sterowany z kieronicy)
- Nawigacja
- Telewizja ( TVP1 TVP2 POLSAT TVN)
- Telefon Podkładowy
- Podgrzewane siedzenia Przód+Tył
- elektryczne siedzenia (w kazdej płaszczyżnie + zagłówki)
- Czujniki parkowania Przód+Tył
- S EDC
- ASC
- elektryczna roleta TYŁ
- zmieniarka 6 CD
- kierownica wielofunkcyjna ( miedzy innymi tempomat + radio)
- Air Bag (troche ich jest )
- Skrzynia automatyczna z funkcją SPORT
- klimatyzowany schowek
- fotochromowo lusterko wsteczne i PRAWE
- skórzana tapicerka CZARNA w stanie bdb
- podłokietniki P+T
- elektrycznie domykany bagażnik
- XENON
- Lampy Tył LED
- ALUFELGI ORGINAŁ BMW
- Ogrzewana Tylnia i Przednia szyba
Foty:
.jpg/][/URL]
Ostatnio zmieniony 2013-04-03, 12:43 przez robert88, łącznie zmieniany 1 raz.
Przepraszam za mój podpis został od 2010 roku bodajże, w tym podpisie chodzi mi że wygoda w BMW zaczyna sie od seri 5 dla mnie. Przepraszam jezeli kogoś urażam, juz zmianiam ja miałem 2 serie 3, e36 i e46 i wiem że jest przepasc np. miedzy tymi modealmi anp e34 a e39, ale to moje prywatne zdanie.
Co do e32 i dzwieku V12 ja mowie że to jest dzwiek orkiestry symfonicznej, e32 była jest i bedzie ładniejsze od e38 to tez moje zdanie
V8 dla mnie ma juz ładny dzwiek ale V12 jest naprawde cudne
Co do e32 i dzwieku V12 ja mowie że to jest dzwiek orkiestry symfonicznej, e32 była jest i bedzie ładniejsze od e38 to tez moje zdanie
V8 dla mnie ma juz ładny dzwiek ale V12 jest naprawde cudne
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Gaz idzie aut, na szczescie był używany tylko przez 30tyś, samochód bedzie tylko do przejechania, wiec te 20L/100km jakos da sie przezyc
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Oj kolego zazdroszczę ci tych 7-mek prędzej czy później pewnie coś z tych serii do mnie wpadnie ale jeszcze nie teraz
To zawsze były i będą najlepsze BMK-i jakie wyjechały na świat Modele E-12 E-38 E-34 to dzieło sztuki kunszt mechaniki tamtej epoki E-32 oraz E-38 to ostatnie Bawarki i na tym jest koniec i aż strach pomyśleć że już niedługo braknie tych twardych masywnych potworów bo po prostu braknie takich fascynatów jak ty i bardzo ci gratuluje dla mnie jesteś wielki jak ta v 12 i tak trzymaj
To zawsze były i będą najlepsze BMK-i jakie wyjechały na świat Modele E-12 E-38 E-34 to dzieło sztuki kunszt mechaniki tamtej epoki E-32 oraz E-38 to ostatnie Bawarki i na tym jest koniec i aż strach pomyśleć że już niedługo braknie tych twardych masywnych potworów bo po prostu braknie takich fascynatów jak ty i bardzo ci gratuluje dla mnie jesteś wielki jak ta v 12 i tak trzymaj
Nie wiem co tam miałeś za podpis ale jeżeli chodziło w nim o to co napisałeś to najświętsza prawda Biblia BMW która zaczyna się od tych słów "NIECHAJ WIELBIENI BĘDĄ CI CO OD 7-ej i 5-ej SERII ŚMIGALI BO TYLKO ONI PRAWDZIWY SMAK BAWARKI POZNALI AMEN "roberto88 pisze:Przepraszam za mój podpis został od 2010 roku bodajże, w tym podpisie chodzi mi że wygoda w BMW zaczyna się od seri 5 dla mnie. Przepraszam jeżeli kogoś urażam, juz zmianiam
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Podpis był "BMW zaczyna sie od Seri 5"
dla mnie to racja, bo wygoda pomiedzy np. e39 a e46 to inny świat, a nie twierdze że seria 3 nie ma tego czegoś bo ma
Co do E32 jeszcze dużo przed nami, silnik ma "nowe" wałki rozrzadu, zakupione w prawie idealnym stanie, nowe popychacze i dzwigienki, uszczelnione kolektory SS, wymieniony Olej przejście z Castrola na Valvoline do tego filtr oleju, filtr paliwa, silnik ogólnie jest w dobrej kondycji,
Auto ogólnie w 2004 roku przyjechało z Niemiec gdzie miało jednego własciciela który serwisował go do 2002 roku, w 2006 roku kupił go facet który mnie go sprzedał, facet starszy ( 1956rok wg pesela ) no i majcy głowe i dobry portfel ( w garazu Alfa Romeo, Jeep Grand cherokee, maserati, oprocz tego Łódz z silnikiem z Camaro, jakiś tam skuter wodny , ale najlepsze że facet niby chcial sprzedac to e32 ale 3h stał na deszczu i myslał po czym sie rozpłakał i podpisał umowe
W samochodzie jest do zrobienia:
odnowić środek, który jest naprawde w świetnym stanie, koszt pełnego odnowienia to 650pln
blacharsko jest ok, do zrobienia doły drzwi od kierowcy i minimalne purchy na dole od pasazera, lecz nie sa widoczne ale mnie męczą wiec poszukiwany dobry i tani blacharz i lakiernik, wiem ze z dobrym i tanim bedzie problem
dla mnie to racja, bo wygoda pomiedzy np. e39 a e46 to inny świat, a nie twierdze że seria 3 nie ma tego czegoś bo ma
Co do E32 jeszcze dużo przed nami, silnik ma "nowe" wałki rozrzadu, zakupione w prawie idealnym stanie, nowe popychacze i dzwigienki, uszczelnione kolektory SS, wymieniony Olej przejście z Castrola na Valvoline do tego filtr oleju, filtr paliwa, silnik ogólnie jest w dobrej kondycji,
Auto ogólnie w 2004 roku przyjechało z Niemiec gdzie miało jednego własciciela który serwisował go do 2002 roku, w 2006 roku kupił go facet który mnie go sprzedał, facet starszy ( 1956rok wg pesela ) no i majcy głowe i dobry portfel ( w garazu Alfa Romeo, Jeep Grand cherokee, maserati, oprocz tego Łódz z silnikiem z Camaro, jakiś tam skuter wodny , ale najlepsze że facet niby chcial sprzedac to e32 ale 3h stał na deszczu i myslał po czym sie rozpłakał i podpisał umowe
W samochodzie jest do zrobienia:
odnowić środek, który jest naprawde w świetnym stanie, koszt pełnego odnowienia to 650pln
blacharsko jest ok, do zrobienia doły drzwi od kierowcy i minimalne purchy na dole od pasazera, lecz nie sa widoczne ale mnie męczą wiec poszukiwany dobry i tani blacharz i lakiernik, wiem ze z dobrym i tanim bedzie problem
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
8l wow, Twój ojciec jesz szejkiem ? (ale nie takim z Mc)
Niezłe cudenika, jak dobrze, ze są tacy ludzie jak Ty którzy pozwalają im żyć wiecznie.
Niezłe cudenika, jak dobrze, ze są tacy ludzie jak Ty którzy pozwalają im żyć wiecznie.
[URL=http://www.fotosik.pl]
Zakup np. e32 nie jest kosmiczny, naprawy i roboty są kosztowne aby go utrzymaać w klasyku, wiadomo nie robie wszystkiego naraz, ponieważ nie mam złóż ropy
sam start w silnik wsadzone prawie 3tyś, a poprzedni własciciel juz wsadził sporo, np. nowa chłodnica, nowe amory, wahacze i reszta z ukl kierowniczego do tego zregenerował przekładnie kierownicza i alternator,
sam start w silnik wsadzone prawie 3tyś, a poprzedni własciciel juz wsadził sporo, np. nowa chłodnica, nowe amory, wahacze i reszta z ukl kierowniczego do tego zregenerował przekładnie kierownicza i alternator,
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
mieszkam w Raciborzu od 6mieś
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0