[E36] Czy Warto kupić e36 1.8?.
nie chce gazu, miałem w mk3 i to oszczędność ale jak diesel na dłuższe trasy. Na lpg przegląd droższy, części szybciej wymieniać trzeba. Według mnie jak ktoś chce oszczędzać, bądź nie ma pieniędzy aby utrzymać to niech kupi diesla albo silnik 900cm3 to będzie mało palił. Dużo strasznie 1.6 i 10-14l to jak e36 w 2.0 a róznica jest bo w mx3 88KM a w Bawarce 150KM. I oczywiście większa.
Ja robię rocznie ok 30 tyś km więc diesel jest jak dla mnie doskonałym rozwiązaniem na pewno mniej pali niż 2,5 2,8 w gazie niektórym IS pali więcej niż 2,8 w gazie zresztą na spotach często jest poruszany ten temat i różnie to wychodzi dużo też zależy od samego kierowcy jak ogarnia auto gdzie się porusza i jaka ma instalacjeryjuu pisze:Według mnie jak ktoś chce oszczędzać, bądź nie ma pieniędzy aby utrzymać to niech kupi diesla
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
a ile razy w życiu wymieniasz te zawory czy świece? prawdopodobnie nigdy albo raz...
2.0 to najgorszy wybór bo kupując 2.5 czy m52(o ile kasy wystarczy) nie odczujesz znacznej różnicy w spalaniu takie 2.8 pali mi średnio 11/100 a jest dużo więcej mocy. Jak masz mieć 6 cylindrów i 150 koni to lepiej już tego is'a poszukaj i nie compact bo się dzieci na osiedlu będą śmiać
2.0 to najgorszy wybór bo kupując 2.5 czy m52(o ile kasy wystarczy) nie odczujesz znacznej różnicy w spalaniu takie 2.8 pali mi średnio 11/100 a jest dużo więcej mocy. Jak masz mieć 6 cylindrów i 150 koni to lepiej już tego is'a poszukaj i nie compact bo się dzieci na osiedlu będą śmiać
-
- Małopiszący
- Posty: 53
- Rejestracja: 2009-05-27, 11:58
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ja zanim kupiłem jakiekolwiek auto to szukałem informacji również tutaj: http://www.autocentrum.pl/oceny/
Zgadzam się ze Sławek, maja jakieś 140 kucy i z tego co wiem te silniki są w serii już zakute poza tym od nikogo nigdy nie usłyszałem że IS jest wadliwy wiec bedzie to dla ciebie jakiś kompromis. Napisz Do ManiekCSL jeżeli zdecydujesz sie na IS on ci powie wszystkie Za i Przeciw co do tej jednostkiSławek pisze:Jak masz mieć 6 cylindrów i 150 koni to lepiej już tego is'a poszukaj
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
nigdy nie miałem BMW poniżej 2.0 R6, i napewno bym nie kupił, z tego co wiem opłaty bedziesz miec takie same jak z 2.0 spalanie bedzie prawie takie same jak w 1.8, a jednak 6 cyl a 4 to jest roznica, ja i tak bym wolał e34 od e36, ale jezeli uczysz sie twoj portfel nie jest napchany, tylko bym szukał fajnej 320,
ps. dodam ze mialem 2.0 i 2.5 w spalaniu nie ma przepasci a 325 w porownaniu z 320 lata
ps. dodam ze mialem 2.0 i 2.5 w spalaniu nie ma przepasci a 325 w porownaniu z 320 lata
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
- Dadeck
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 478
- Rejestracja: 2011-03-14, 22:50
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Opłaty za 1.6 i 1.8 są niższe, ale i tak każda ubezpieczalnia dowali Ci jakieś bzdury z kosmosu (wyoskie ryzyko kradzieży, auto stare, 'bo to BMW') itd więc jeżeli nie zostawisz lekko z tysiąca na opłaty, zarejestrowanie i te urzednicze pierdoły to dupa bladaroberto88 pisze:z tego co wiem opłaty bedziesz miec takie same jak z 2.0
Za compacta 1.6 wychodziło mi ponad 9 stów, a auto było na matke która ma zniżki, musiałbym dokładnie spojrzeć w papiery...
ja zbyt dużo zniżek nie będę miał bo prawko 8 miechów, a matka niby ma prawo jazdy już te 26 lat ale auto miało z 2 lata i nie wiem nawet czy jakieś papiery na to znajdzie. Więc dużo zniżek nie będzie ale chyba zawsze coś za wiek by dali. Najwyżej trudno zapisze tylko na siebie i będę jakoś odkładał w końcu płaci się raz na rok.