zakupilem e39 silnik2.8 po przetarganiu jej na 2 do okolo3 tysiecy wbijam 3 i spadaja obroty do 1200 i prawdopodobnie zamiast 3 wbija sie 5 problem lezy chyba gdzies w polaczeniu lewarka ze skrzynia mechanik mowi ze tam sa jakies tuleje albo lacznik Mial ktos podobny problem?/
Ja mam tak u siebie. Winny jest wodzik widełek zmiany biegów prosty czyli część nr 4 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=25&fg=05 Wymiana go załatwia sprawę. Jak wrzucisz jakikolwiek bieg a lewarek lata ci jak pies za suką to na bank jest to
"Pod maską nic nie musi do siebie pasować kolorystycznie nie jeżdżę z nią otwartą. Było by to co najmniej nie praktyczne "
To już zależy od ciebie i w jakim stanie są. Ale jeśli auto jest już kilkunastoletnie to pewnie nadają się do wymiany i lepiej je wymienić za jednym zamachem niż trzy razy rozkręcać to samo.
"Pod maską nic nie musi do siebie pasować kolorystycznie nie jeżdżę z nią otwartą. Było by to co najmniej nie praktyczne "
jeszcze jedno pytanie i podziekuje za pomoc -czy to o czym piszesz moze miec wplyw na zle wbity bieg i skrzynia myli np 3 z 5 i od tego spadaja obroty i jaki jest calkowity koszt tego mechanizmu i gdzie jest dostepny Moze to wiecej niz jedno pytanie ale to byloby kopleksowo hehe
wiadomo ze jak z 2 wrzucisz 5 to przydusisz silnik najpierw wejdź pod auto rozbierz osłony (pokrywy plastikowe) z dołu weź wujka,dziadka babcie czy kumpla niech wsiada do auta i miesza biegami powoli a ty kukaj gdzie coś "luźno"lata będziesz wiedział co wtedy wymienić jak co zapraszam do siebie podniesiemy auto i postaramy się razem zlokalizować problem
może być drążek krzywy , wytarty tulejki naciągnięte tulejka lewarka wyrobiona dużo opcji wchodzi w grę skomplikowany układ dużo taili ruchomych mogących ulec zużyciu trzeba zajrzeć nikt z nas to nie wróżka