Umi ktoś angielski ?

Sprawy o różnej tematyce
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

Pawel_Eta pisze:kluczyk nr 1 nie ważny ze względu na złą identyfikacje
A to oznacza że co ? Mam tylko 1 :roll: (ile dorobienie 2 by kosztowało nie orientuje się ktoś?)
Awatar użytkownika
Majk
Zaawansowany forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2009-07-13, 15:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Gołkowice City

Post autor: Majk »

Z tego co się raz orientowałem to nowy kluczyk z aso około 700-800 zł
"Pod maską nic nie musi do siebie pasować kolorystycznie nie jeżdżę z nią otwartą. Było by to co najmniej nie praktyczne ;) "
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

Wagon1988 pisze:jak nie pali a na biegu zapali to wina leży w rozruszniku bądź w jego okablowaniu immo odcina 3 układy rozruch pompa wtrysk
Jesteś tego pewien?
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Koniu, czy mu pokręcisz rozrusznikiem, czy od skrzyni biegów to jest to samo... W dieslu odłącza wtryskiwacze, bo chyyba nie iskrę hehe :)
Po za tym podjadę jeszcze raz zeskanujemy i zobaczymy co zostało...
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

No wiem Radziu, ale w takim razie co tu robi ten błąd kluczyka ?
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

tym bym się nie przejmował... Zawsze jakieś ześwirowanie się mogło trafić, trzeba jeszcze raz odczytać.
DING DONG
Zaawansowany forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2012-09-26, 13:14
Lokalizacja: rybnik

Post autor: DING DONG »

chłopaki te błędy są stare pozatym sporadyczne mogły być spowodowane nawet rozładowanym aku czy też przy jakiś naprawach porobione i nieskasowane a jak auto pali na pych to nieczepiałbym sie komunikacji klucza bo jeśli owa by była zła to autko ani z gubałówki nieodpali czy ktoś sprawdził podstawy? czemu starter niekręci trzeba naszykować sprzęt i wyczekać moment aż bmw niekręci wtedy sprawdzić zasilania jak są ok to sie zagłębiąc
...<<<BMW>>>...
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Wagon1988 pisze:czemu starter niekręci trzeba naszykować sprzęt i wyczekać moment aż bmw niekręci wtedy sprawdzić zasilania jak są ok to sie zagłębiąc
tyle to też wiemy ;) ciężko wyczuć ten moment, ja podejrzewam szczotki... Bo nie kręci tak żwawo jak powinien.
DING DONG
Zaawansowany forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2012-09-26, 13:14
Lokalizacja: rybnik

Post autor: DING DONG »

To jak wyczuwasz to niema na co czekać bo możesz se jeszcze wirnik wykończyć :D robić nieżałować to je bmw :P
...<<<BMW>>>...
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

Dobra, może jutro go wydąbędę, bo dziś walimy z owsickiem, jak ktoś chętny to też zapraszamy :wink:

ps: jak już go wytargam to jak poznać ze szczotki są już na wykończeniu ?
DING DONG
Zaawansowany forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2012-09-26, 13:14
Lokalizacja: rybnik

Post autor: DING DONG »

będziesz widział czy ich niema heheh jak będzie końcówka to kabelek od szczotki będzie sie opierał o mosiężną blaszke co ją trzyma i niema możliwości docisnąć ją do wirnika
...<<<BMW>>>...
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Wagon1988 pisze:będziesz widział czy ich niema heheh jak będzie końcówka to kabelek od szczotki będzie sie opierał o mosiężną blaszke co ją trzyma i niema możliwości docisnąć ją do wirnika
troszkę pofantazjowałeś... Jak jest ok 0,5 cm szczotki już może nie działać, a nawet więcej jak jest jest to już moga być problemy :)
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

1.Pytanie natury technicznej, bo zaraz mnie roz...(wali), wyciągał już ktoś z was rozrusznik, bo tam problem z jego wymontowaniem

Obrazek

na rysunku jest rozrusznik razem z wyłącznikiem, żeby wymontować rozrusznik należy odkręcić te dwie większe śruby na rozruszniku, czy coś innego łączy go ze skrzynią? (nie sugerować się strzałkami, pokazują zaciski kablowe)

2. Ile jest kabli doprowadzonych do wyłącznika? Bo ja mam u siebie 2 grube przewody na zacisku nr 1, i jseszcze dwa cienkie podłączone do innych zacisków (dlaczego 2 jak ze stacyjki powinien iść chyba tylko 1)
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Rozrusznik powinien być przykręcony na 3 śruby, dwie od komory silnika i jedna od grodzi.
DING DONG
Zaawansowany forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2012-09-26, 13:14
Lokalizacja: rybnik

Post autor: DING DONG »

o ile dobrze pamiętam to dwie śruby od strony skrzyni na klucz taką nasadową gwiazdke E16 chyba po przekątnej rozrusznika a w srodku jest tulejka prowadząca ale niebęde sie spierał kolego na zdięciu masz pokazany tył rozrusznika te śruby będziesz odkręcał jak juz wydobędziesz ten wynalazek. musisz dodatkowo odkręcić kabel B+ GRUBY oraz dwa cienkie 50 ten drugi cienki niepamiętam oznaczenia mało istotne są różnej wielkości więc niepomylisz ale zaznacz se jakby co
...<<<BMW>>>...
ODPOWIEDZ