Gabrielo pisze:I to szyje?? Normalnie chciałbym widzieć zdjęcie, jak przed tym siedzisz, Głodek !!
oczywiscie że szyje ,była zaniedbana ale ja rozkręciłem i wszystko wyczyszczone nasmarowane ,ustawione ,
pozaginałem skórę potrójnie i szyła bez żadnego problemu (stareale jare)
PS
Gabrielo -specjalnie dla ciebie zrobie zdjecia ,ale w swoim czasie
z przepisu o ruchu drogowym mala tablica jest dozwolona tylko z tylu auta, wszystkie male tablice kwadratowe sa niedozwolone z przodu auta- po pierwsze nie przejdzie przegladu po drugie niebiescy zabieraja za to dowody ,inf taka posiadam ze stacji diagnostycznej sporo osob pewnie napisze ze czesc aut glownie us jezdzi z takimi tablicami po naszych drogach tylko ze sa to serie i nie zwracaja na siebie uwagi i pewnie niebiescy przymykaja na to oko, ja osobiscie wole tracic dowod za wystajace kola niz za taki szczegol , fajna sprawa na zloty ale na codzien bym sobie odpuscil ale przy naszym prawie mozna ryzykowac dla przykladu napisze ze kolega golfem jadac na zlot do czech i mial sciagnieta rejestracje i wlozona za szyba dostal mandat ok 500zl na zl zakaz wjazdu do czech na 0,5 roku i rozprawe w sadzie czeskim gdzie kare mu podniesli x2 wiec 1000zl i 1 rok zakazu wjazdu do czech dlatego cieszmy sie prawem jakie mamy w Pl i ze mozemy az tak je naginac w ruchu drogowym
Swietne kola, ale chyba potrzebujesz dystanse do nich...
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic888 pisze: ale chyba potrzebujesz dystanse do nich...
dystans raczej nie bo wycisnie koło bardziej na zewnątrz a to jest nie potrzebne
predzej pierścien centrujacy bo na oko wydaje mi sie że jest wieksza dziura
Zapomnialem, ze to 3er. Otwor kazde bmw ma taki sam, tylko e39 ma inny. W e39 ta felga nie wystepowala,jak rowniez z ET 15 i 13 i takiej szerokosci. Szkoda, myslalem ze to ori felgi.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.