[E39] POMOCY :( 2.5 tds wymiana filtra paliwa.. sika paliwem
[E39] POMOCY :( 2.5 tds wymiana filtra paliwa.. sika paliwem
Witam. Potrzebuję waszej pomocy... Nie wiem co się stało. Oddałem auto do mechanika ,wymienił mi pompke w baku i plywak bo zle pokazywal paliwo i pompka była spalona... auto wrociło do mnie spowrotem... Zima się zbliża wiec zabrałem sie za wymiane wszystkich filtrów i oleju itd... wymiana filtra paliwa i problem sika paliwem... przykręciłem mocno odpalam auto i 15-30sek pochodzi i nagle slychac glosne puk... i sika paliwem przez uszczelkęta tą większą. Nie rozerywa jej. Filtr paliwa marki FEBI więc myślę że dobry. Nie wiem co się dzieje. Może coś źle zrobiłem? 3 razy odkręcałem, przykręcałem i reką i kluczem do filtrów i nic... za każdym razem ten sam efekt... co mam zrobic? pomocy
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Filtr powinien mieć dwie uszczelki wewnętrzna i zewnętrzna masz obie? Czasami dzieje się tak że ta wewnętrzna potrafi wypaść i można ją zgubić. Dla testu możesz kupić sobie tańszy zamiennik z tego co pamiętam pasuje filtr z vw oznaczenie z knechta kc69 najtańszy będzie kosztował ok 20zl. z kąd dokładnie sika to paliwo jak możesz to zrób foto z pod filtra czy z podstawy filtra może uszkodziłeś coś podczas montażu. Filtr paliwa dokręcasz ręką, żadne klucze
tam mam obie uszczelki... i jeszcze uszczelki ze starych filtrów
filtr jest cały, obudowa nie uszkodzona... wypycha uszczelkę filtra tą dużą i tam potem sika
jutro zobaczę jeszcze ze starym filtrem może naprawdę to wina filtra, mam nadzieję że nie podgrzewacza... oraz sprawdzę czy powrót dobrze działa czy się gdzieś nie zapchał o wynikam dam znać dzięki wielkie za rady
filtr jest cały, obudowa nie uszkodzona... wypycha uszczelkę filtra tą dużą i tam potem sika
jutro zobaczę jeszcze ze starym filtrem może naprawdę to wina filtra, mam nadzieję że nie podgrzewacza... oraz sprawdzę czy powrót dobrze działa czy się gdzieś nie zapchał o wynikam dam znać dzięki wielkie za rady
TDS-ik, nic nie odpinałem, wszystko jest dobrze nie powaliłem węży
no a pompki to są 0.2 bara i 0.5bara możliwe że tą mocniejszą mi dali ale to i tak nie takie ciśnienie żeby wypchało ją jeszcze ojciec mi powiedział, że jak zakładał filtr to uszczelkę posmarował paliwem... to ja rozebrałem całość oraz odtłuściłem. No i na sucho wkręciłem powinno już być dobrze...
rozebrałem dzisiaj wszystkie przewody paliwowe, bo jakoś dziwnie mi wyglądały głownie te z powrotu. Wymieniłem dałem nowe na powrót i jutro zobaczę czy wysadzi czy nie.
bo akurat mi się już akumulator rozładował i ledwo co pompka chodziła heh no i już ciemność nastała
oby jutro nie wystrzeliło i wszystko było ok..
no a pompki to są 0.2 bara i 0.5bara możliwe że tą mocniejszą mi dali ale to i tak nie takie ciśnienie żeby wypchało ją jeszcze ojciec mi powiedział, że jak zakładał filtr to uszczelkę posmarował paliwem... to ja rozebrałem całość oraz odtłuściłem. No i na sucho wkręciłem powinno już być dobrze...
rozebrałem dzisiaj wszystkie przewody paliwowe, bo jakoś dziwnie mi wyglądały głownie te z powrotu. Wymieniłem dałem nowe na powrót i jutro zobaczę czy wysadzi czy nie.
bo akurat mi się już akumulator rozładował i ledwo co pompka chodziła heh no i już ciemność nastała
oby jutro nie wystrzeliło i wszystko było ok..
ahhh szkoda gadać... znalazłem winowajce, coś mnie tknęło żeby sprawdzić tą pompkę w baku, no i po nr pompy doszedłem, co to jest... "specjaliści" od BMW zamontowali mi pompę z Benzyniaka... Masakra... na jutro maja mi załatwić pompkę nową do TDS'ka lub zwrot kasy...
Zrozumiałbym gdyby to byle pierdoła mi to montowała a nie warsztat, który się specjalizuje w BMW...
Zrozumiałbym gdyby to byle pierdoła mi to montowała a nie warsztat, który się specjalizuje w BMW...