Witam mam pytanie do znawcow E30 chodzi dokladnie o felgi... czy na tyl wejda 17" felgi o szerokosci 10J i ET30 ? czy trzeba bedzie poszerzac auto ?? bo nie mam nikogo kto by mial takie felgi na przymiarke a jak mam poszerzac auto to wole kupic cos innego
Pablo ma z ET20 chyba, przymierz, pomierz i bedziesz widzial
Nadkola i tak masz do roboty, wiec mozna je profilaktycznie poszerzyc. O jaka dokladnie felge Ci chodzi?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
wiem ze nadkola sa do roboty ale.... bude chce zostawic w orginale najwiecej jak sie da chociaz w sumie w poprzedniej E30 tez mialem minimalnie naciagniete nadkola i 16" 9J ET15 pasowalo idealnie a to moze minimalnie wystawac jakie to kola ? BBS RS
Chodzi mi tylko o zagiecie wewnetrznych rantow. Nie o robienie karmikow dla ptakow
Bierz te RSy, najwyzesj sie bedzie kombinowac z bebnami i rotorami. Do twojego cabrio swietnie beda pasowac.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
9J et 15 wystaje bardziej o ok 2mm od 10J et30, ale teraz bedziesz mial wieksza fele i mniejsze pole manewru z oponami. Na 9J naciagniesz 215/40/16 a na 10J 225/35 i juz masz wieksze kolo i mniej miejsca w nadkolu.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
wiem Krzys ale dlatego chce 17 bo... widziales jak moja E30 poprzenia lezala na 16" i tym jezdzic sie nie dalo a na 17 auto pojdzie troche w gore a nadkole bedzie szczelnie wypelnione
mam u siebie borbety 16x9 ET 15 z oponą 225/45, jak byś chciał mogę ci jedną pożyczyć na przymiarkę, to byś sobie zobaczył ile jest jeszcze miejsca od środka
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.