e36 coupe 328 Wycięcie Katalizatorów
e36 coupe 328 Wycięcie Katalizatorów
Witam wszystkich forumowiczow mam taki problem wycielem katalizatory ze swojego auta po to zeby poprawic dzwiek silnika, niby zwiekszyc osiagi i Niby zmniejszyc spalanie....
Dzwięk silnika zmienil sie na +
niestety Spalanie poszlo kosmicznie w góre!!!!!!!!! na trasie na pelnym baku robie 300km z groszem:/ Bunia mi kopci jak parowoz:/ osiagi na pewno sie nie poprawily!!!! zmienila sie charakterystyka Nm.... Ogólnie jest do bani!!!!A najlepsze jest to ze swoich katów juz nie mam...
Nie wiem co mam teraz zrobic??? mozna odpiac sondy zeby spalanie wrocilo do normy?? Ma ktos jakis pomysł zanim zamontuje katy z powrotem....
Prosze o szybka pomoc
a czy te katy moga bys z e46 do mojej e36 wygladaja tak samo??
Dzwięk silnika zmienil sie na +
niestety Spalanie poszlo kosmicznie w góre!!!!!!!!! na trasie na pelnym baku robie 300km z groszem:/ Bunia mi kopci jak parowoz:/ osiagi na pewno sie nie poprawily!!!! zmienila sie charakterystyka Nm.... Ogólnie jest do bani!!!!A najlepsze jest to ze swoich katów juz nie mam...
Nie wiem co mam teraz zrobic??? mozna odpiac sondy zeby spalanie wrocilo do normy?? Ma ktos jakis pomysł zanim zamontuje katy z powrotem....
Prosze o szybka pomoc
a czy te katy moga bys z e46 do mojej e36 wygladaja tak samo??
-
- Małopiszący
- Posty: 28
- Rejestracja: 2012-10-30, 22:01
- Lokalizacja: Zabrze
Popieram jeśli jest też sonda za katem to teraz będzie wariowała. Zostaje teraz tylko montaż kata z powrotem lub założenie tego:mrcin86 pisze:Sondy sprawdzałeś? Może je pominąłeś? A jeśli masz przed katem i za katem to po co wycinałeś, bo pewnie teraz sondy wariują.
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 74310.html
-
- Małopiszący
- Posty: 28
- Rejestracja: 2012-10-30, 22:01
- Lokalizacja: Zabrze
To że teraz kopci nie ma nic wspólnego z tym że katalizatory oczyszczały spaliny. Druga sonda wariuje i przesyła do komputera błędne dane a ten na ich podstawie określa zły skład mieszanki co właśnie skutkuje kopceniem, spadkiem mocy, zwiększonym apetytem na paliwo i zapalaniem się check'a. Katalizator oczyszcza spaliny z tlenków azotu węglowodorów i tlenków węgla ,które są bezbarwne więc jak można je zauważyć nie mając katalizatora?
Ja na Twoim miejscu kupiłbym ten emulator za 30 zeta w celu sprawdzenia. Z opinii ludzi którzy to zamontowali wynika że to działa. Jeśli nie zadziała u Ciebie to nic innego jak nowe katy.
Ja na Twoim miejscu kupiłbym ten emulator za 30 zeta w celu sprawdzenia. Z opinii ludzi którzy to zamontowali wynika że to działa. Jeśli nie zadziała u Ciebie to nic innego jak nowe katy.
Ostatnio zmieniony 2012-11-27, 16:29 przez melmax1984, łącznie zmieniany 1 raz.
Kurcze pieczone... Prosta sprawa wycięcie katów w benzynowym BMW gdzie sondy są za katem (jeśli przed to nie ma problemu) to trzeba być naprawdę aż nadto głupim, bo BMW ma tak specjalnie obliczony układ wydechowy i każda zabawa psuje moc, spalanie itp itd. Tak zrobiony, że nawet zmiana wydechu na uniwersalny sportowy powoduje spadem mocy. Na wielu forach to piszą i to jest sama, prawda, sam tez się przekonałem na własnej skórze. I niech kolega wspawa z powrotem katalizatory, skasuje błąd to zobaczy. A jak mi nikt nie wierzy to niech sobie ktoś wytnie katy i podepnie pod komputer, obejrzy live data na pracującym silniku to się dowie, że sondy wariują jak głupie, a co do uniwersalnego sportowego to polecam hamownie przed i po.