ja tez mam u siebie racelanda i wcale to nie jest to samo co TAT czy FK mam go juz 4 lata i na ostatnim przegladzie wszystko bylo ok zobaczymy jak bedzie teraz gdybym mial teraz kupowac to napewno bym kupil ten sam o ile bym znalazl
Honik pisze:Tomek, ale Mero raczej chyba planuje większy hamulec niż z 330
Nie da rady przeskoczyc tarcz z m3csl, wogole z m3. Bez tych tarcz moge zapomniec o duzym hamulcu wiec na razie zamiast tarcz beda fotele bo nie wiem czy ktos podliczal koszta wsadzenia brembo porsche pod gotowy kit.
Adaptery para -200$
zaciski z carrery czy boxteraS przod -1500-2500pln
tarcze m3 -1500-2000pln
Wiec na razie temat umarl chyba ,ze wymysle z czego podpasowac tarcze.
To wcale nie tak duzo za hamulce. W 550i dawalem jakos niecale 4000zł za sam przod, a mam tylko 324x30mm na 4rech tloczkach.
Tylko nie rozumiem po co u Ciebie tak duze heble, skoro osiagi nie sa kosmiczne...
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Honik pisze:Właśnie kiedyś czytałem o takim Big brake kit i to są baaardzo duże koszta
Nie chcę wiedzieć ile Maks zapłacił za hamulce do swojej Alpiny.
Same zaciski BMW Performance to parę ładnych stówek
A fotele jakie w planach?
Maks za same zaciski dal jakos 4kpln + tarcze z emy (28mm gr)
Fotele to RECARO z acc
Mystic888 pisze:To wcale nie tak duzo za hamulce. W 550i dawalem jakos niecale 4000zł za sam przod, a mam tylko 324x30mm na 4rech tloczkach.
Tylko nie rozumiem po co u Ciebie tak duze heble, skoro osiagi nie sa kosmiczne...
Chyba bardziej dla wygladu niz funkcjonalnosci . Takie 345mm idealnie wypelnilo by mi wneke 18tki. 330 wyglada przy tym biednie .
Tylko porownujac cene do jakosci hamowania 330 to idealne hamulce za mala kase do 3jek .
W 325 wymienialem 300mm na 330mm i roznica byla odczuwalna nawet przy delikatnym hamowaniu , wiec jak BBK nie wypali to laduje wlasnie hamulec z 3.0 przod + tyl