W którym miejscu dokładnie jest ten zawór zwrotny ?Przychodzi mi do głowy jeszcze opcja z zaworkiem przed pompą (paliwo się wraca), ewentualnie woda w paliwie.
[E46 320d M47] Nie pali
[URL=http://www.fotosik.pl]
Mi sie właśnie paliwo cofa, dlatego pytam gdzie ten zawór, bo chciałbym go sprawdzić
[URL=http://www.fotosik.pl]
KoNiK,
Mam zaworek w domu. Jest to zaworek uniwersalny, który instaluje się za filtrem paliwa a przed pompą podobno.
Druga rzecz, dzisiaj znowu tej mój złom nie odpalił (co mnie <piiiipipiii> niemożliwie) no i nie wiem co by tu jeszcze zrobić. Wiem tyle, sterownik świec sprawdzony jest ok, świece są Boscha (3 nowe, jedna jest ukręcona, nie ja to zrobiłem a poprzedni właściciel, który oczywiście nic o tym nie wspomniał, bo po co), filtr paliwa wymieniony, na komputerze jedynie błąd przekaźnika klimatyzacji. Był błąd 08 Glow Plugs, ale jak wszystko sprawdzałem, poprawiałem itp, to po skasowaniu się stracił i już nie wyskakuje. Samochód jeżeli jest około 0C to odpala normalnie, przy -2C odpala na 3 gary i po 2 sek łapie na wszystkich. Pompa też pompuje paliwo, tyle, że słychać czasami bulgotanie w baku, tak jakby powietrze się tam wracało. Doradźcie coś bo podejrzewam, że jak znowu nie zapali to ja go podpale
Kolejna rzecz, czy możecie polecić jakiś serwis w pobliżu Tychów, który zna się na rzeczy? Znajomy, który ma taką samą e46 i serwisował ostatnio zawieszenie w Mikołowie na Reymonta. Nic na necie nie znalazłem o nich, dlatego pytam Was, może ktoś coś wie na temat tego warsztatu, lub poleci jakiś inny, który za jest konkretny i za normalne pieniądze do tego zajrzy?
Mam zaworek w domu. Jest to zaworek uniwersalny, który instaluje się za filtrem paliwa a przed pompą podobno.
Druga rzecz, dzisiaj znowu tej mój złom nie odpalił (co mnie <piiiipipiii> niemożliwie) no i nie wiem co by tu jeszcze zrobić. Wiem tyle, sterownik świec sprawdzony jest ok, świece są Boscha (3 nowe, jedna jest ukręcona, nie ja to zrobiłem a poprzedni właściciel, który oczywiście nic o tym nie wspomniał, bo po co), filtr paliwa wymieniony, na komputerze jedynie błąd przekaźnika klimatyzacji. Był błąd 08 Glow Plugs, ale jak wszystko sprawdzałem, poprawiałem itp, to po skasowaniu się stracił i już nie wyskakuje. Samochód jeżeli jest około 0C to odpala normalnie, przy -2C odpala na 3 gary i po 2 sek łapie na wszystkich. Pompa też pompuje paliwo, tyle, że słychać czasami bulgotanie w baku, tak jakby powietrze się tam wracało. Doradźcie coś bo podejrzewam, że jak znowu nie zapali to ja go podpale
Kolejna rzecz, czy możecie polecić jakiś serwis w pobliżu Tychów, który zna się na rzeczy? Znajomy, który ma taką samą e46 i serwisował ostatnio zawieszenie w Mikołowie na Reymonta. Nic na necie nie znalazłem o nich, dlatego pytam Was, może ktoś coś wie na temat tego warsztatu, lub poleci jakiś inny, który za jest konkretny i za normalne pieniądze do tego zajrzy?
Ja osobiście polecam Serwis Diesel Andrzej Groborz w Stanowicach tam robia tylko diesle począwszy od ciężarówek po osobowe od pomp wtryskowych do kompleksowych remontów zadzwoń tam zapytaj tu masz numer :605-630-694 I powiedz ze polecono ci ten warsztat na BMW TEAM ŚLĄSK
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Właśnie jeszcze nie założyłem. Mam go już w domu, ale podejrzewam, że dopiero po świętach będę mógł go założyć. Ostatnio bulgotało jak próbowałem zapalić parę razy, to przy ostatniej próbie było właśnie słychać bulgot w baku. Jak jest ciepło odpala od razu. Przy -5C też zapalił, nie na wszystkie gary od razu ale zaraz załapał. No ale mniej niż -5C to nie ma bata, żeby go zapalić.
mi bulgota jak mam poniżej pół baku, jak jest full to praktycznie nie ma problemów, ile płaciłeś za ten zawór i gdzie to dorwałeś ?
[URL=http://www.fotosik.pl]
Panowie, odgrzewam kotleta. Zaczęło robić się chłodniej i problem nieodpalania znów się pojawił. Założyłem zaworek z którym jeździłem całą ostatnią zimę i nie było problemów. Zdjąłem go w wakacje i palił normalnie, więc myślałem, że problem występuje tylko w czasie chłodniejszych dni. Ostatnio zaczął kręcić dłużej coś, więc zaworek znowu trafił pod maskę. Założyłem ale problem nie zniknął. Kręci jak szalony ale nie zapala. Jak parę razy przekręcę kluczyk zanim zacznę kręcić to zapali, ale długo kręci(szkoda mi go strasznie wtedy). W tych przewodach za filtrem paliwa nie ma bąbli ani nic. Jak zapali to normalnie ma moc i na ciepłym odpala od razu. Jedynie co zauważyłem, to takie dziwne telepnięcie karoserią około 1,7k rpm. Delikatne, ale wygląda to tak jakby dostawał za mało paliwa. Mam screeny porobione z INPY Live Data na jałowym po odpaleniu. Jak będą potrzebne to wrzucę. No i teraz pytanie, gdzie szukać problemu albo gdzie podjechać, żeby ktoś nie popatrzał i od razu nie powiedział, że pompa wtryskowa do wymiany? Co mogę samemu zdiagnozować? Ogólnie problem jest ciężki do zdiagnozowania i nawet nie wiem jak to przedstawić, bo podjeżdżając do kogoś zapali lepiej niż nie jedno nowe auto.