[E46] JanG Tour Majniusz E46 /Cztery 18stki znowu na pokładz
No niby tak tylko ,ze plyny/oleje i fitry to podstawatak jak opony i hamulce cos co bezposrednio wplywa na bezawaryjnosc i koszty eksploatacyjne ( pozniejsze naprawy, szybsze zuzycie elementow)
To tak jakbys sobie fundowal na okraglo zupke chinska vifona i parowki z tesco , dlugo siena tym nie pociagnie . Niby benzyna zniesie wiecej ale...Lepiej dolozyc pare dyszek zeby pozniej zaosczedzic pare stowek.
Ja jestem troche przesadny i uwazam ,ze jak dbasz tak masz a pozniej w najmniej oczekiwanym momencie sie to msci.
To tak jakbys sobie fundowal na okraglo zupke chinska vifona i parowki z tesco , dlugo siena tym nie pociagnie . Niby benzyna zniesie wiecej ale...Lepiej dolozyc pare dyszek zeby pozniej zaosczedzic pare stowek.
Ja jestem troche przesadny i uwazam ,ze jak dbasz tak masz a pozniej w najmniej oczekiwanym momencie sie to msci.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
- Ksawer
- Maniak forumowy
- Posty: 1608
- Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk
Tym bardziej że na korkach wlewu oleju w np. E36 jest napis castrol,tak więc wydaje mi się że był to olej dedykowany...Co nie zmienia faktu że są lepsze i gorsze oleje.I tu można by wiele pisać jakie płyny i oleje są dobre a jakie nie... Ważne są właściwości smarujące-Parametry itd.MaryjuszTour pisze:Napewno coś w tym jest nie mówie, że nie. Wydaje mi się jednak, że nie jest to jakiś szit niesamowity tylko poprostu taka średnia półka. Są oleje dużo gorsze i duże lepsze. Być może faktycznie przy następnej wymianie pokuszę się o coś z tej wyższej półki
jak auto ma byc na codzien to w sumie nie ma znaczenia jaki olej tylko jak czesto wymieniasz (raz na sezon ,chyba ze robisz wiecej niz 10tys to co 10 tys minimum) ja wymieniam co 2-3 tys ale auto nie sluzy mi na codzien piszesz ze myslisz nad kolem bez gleby ... to tak jakbys lizal cukierek przez papierek albo sie cos robi albo nie albo poprostu kup se rower czy karnet n autobus
bo kazdy facet z widlami to posejdon
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Pisze, że jest już delikatne -30mm i większej nie chce. Moim zdaniem wystarczy to do uniknięcia efektu Cross Country przy kole 18" a na niskim profilu poprostu może się to ładnie schludnie spasować. Nie dąże do efektu szurania miską po progach zwalniających. I proszę darujcie sobie teksty typu
PINIU pisze: albo poprostu kup se rower czy karnet n autobus
[/
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
no i poczułem wczoraj wiosne. nie wytrzymałem i Autko dostało nowe buciki 18" 8,5"szerokości i et13 BBS zawsze takie chciałem. oponki 225/40 i 235/40 jak dla mnie za szerokie. 225 polecą na tył a na przód 215. niestety tył obciera jak .... więc będzie trzeba ingerować w blachę zna ktoś sprawdzony sposób na delikatne wypchanie nadkoli bez lakierowania? teraz renowacja felg na pierwszym planie
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[/
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Panowie porady potrzebuję... felunie wyszlifowane więc jak pogoda pozwoli będzie malowanie i tu jak zwykle pojawia się dylemat... Pierwsza myśl byla normalnie jasny srebrny bliski ori. Jednak z czasem pojawiły się inne opcje czy coś jaskrawego i kontrowersyjnego, czy może biały gdyż planuję białe lusterka, a moze taki troszke ciemniejszy szary wpadający w grafit? Pomóżcie... może jakiś VT? czekam na opinie które pomogą mi podjąć decyzję...
[/