[E30] 328i kompresor + NX made by Piniu
nx ma byc jako dodatek zestaw pozwala na strzal do 450 koni:P ale napewno bedzie to cos miedzy 25 a 50 pewnie u mnie, wyjdzie w praniu IC nie wiem chyba kupie nowy z alegro taki 12-14 cm wysoki bo miedzy zderzakiem a przednim pasem wiecej miejsca nie ma a nie chce ciac pol auta
Ostatnio zmieniony 2012-11-14, 20:34 przez PINIU, łącznie zmieniany 1 raz.
bo kazdy facet z widlami to posejdon
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
aha zapomnialem dodac, jesli pod gazem bedziesz miec wlacznik i na wolnych czy maly predkosciach eaton bedzie wylaczony tylko wylacznie po dodaniu pelnego gazu to blow off moze zostac jakis taki cipkowaty tzn properfekt albo hks ale jesli chcesz na wolnych tez go miec w stanie gotowosci to laduj tam duzy tlokowy zawor 50mm , bo dla kompresora takie sa najlepsze -nie ma problemow wtedy z cisnieniem przy MAFie ... gdyz te male poprostu przy lekko uchylonej przepustnicy i ladowaniu przez kompresor nadcisnienia tak nie bardzo działają dobrze z ukladem tego rodzaju. jak cos mam takie.
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
chyba bedzie musial byc na zewnatrz jak na zdjeciu- kompletny brak miejsca przed chlodnica (wentylator elektryczny jest dosc szeroki i nie ma tam juz miejsca) przeniesienie- likwidacja nie jest mozliwa celem zastapienia przez cienkie wentylatory i danie ich od strony silnika nie jest mozliwe - 1cm luzu mam miedzy silnikiem a chlodnica ogolnie to chyba siedzialem godzine i ogladalem to z kazdej strony i najbardziej opcjonalnie jest pozostaniwenie go tak na zewnatrz weze pociagnac przed nawiewy hamulcowe i bedzie ogarniete jakies 15% tematu ale brak miejsca na dolot powietrza do ukladu... ciasna ta e30 jak 16tka ogolnie chyba ciezko wszystko upchnac jak ma sie r6 narazie znalazlem w necie tylko kilka e30 i w sumie w zadnej z nich nie podoba mi sie rozwiazanie umiejscowienia IC
jak macie jakies fotki e30 na turbo czy kompresorach to wklejajcie bo chce zachowac pas przedni i zderzak
jak macie jakies fotki e30 na turbo czy kompresorach to wklejajcie bo chce zachowac pas przedni i zderzak
bo kazdy facet z widlami to posejdon