(E36)Classic Sedan/w siną dal..
Ale wiesz co? Tak myślę że skoro ma być classic i ori to zostawiłbym białe kierunki bo masz po liftową nere.. I na tył m3 lampy i było by cacy.. Co myślisz?
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
z pomarańczkami niewiem czy sie wyrobie,,jak znajde czas to je wymienie już przed wizytacją u ciebiedziałaj działaj, i pomarańczki zakładam bo jak za parę dni wpadniesz to chcę zobaczyć ja już na pomarańczkach
_________________
dzisiaj jescze raz pociągnąłem delikatnie ją jescze raz utrwalaczem/lakierem bezbarwnym i jest naprawde eleganckowhucrew pisze:Wszystkie mody na plus. A ta kiera jest piękna..
możliwe że perwsze zdjecie było robione z lampą i jest jaśniejszeM E R O pisze:Przygladam sie tym zdjęciom przed i po i ciezko dostrzec roznice .Pierwsze zdjecie blade jakby przy naturalnym swietle robione , drugie ciut wiecej kontrastu sztuczne oswietleni ??
masz tam 2 podglądowe foty dołu kiery przed z przetarciem i po juz po zabiegu-widać efekt wyraznie.
W realu jest jeszcze lepiej,kiera odżyła elegancko
Nie..pomarańcze będą w kompleciewhucrew pisze:Tak myślę że skoro ma być classic i ori to zostawiłbym białe kierunki bo masz po liftową nere.. I na tył m3 lampy i było by cacy.. Co myślisz?
Poliftowe wersje miały pomarańcze w komplecie
Zakładam pomarańcze ,są fucking classic
montrealblau..
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
dokupiłem taśme bo stara była zjechana
wymienie te żelastwo pod nogami na normalne, ori nakładki
zdjęcie podglądowe
Zrobiłem jedna felge bo była zjechana.
Obdarłem ją wjeżdżająć na jakieś żelastwo na parkingu :kwasny:
wpadam do warsztatu,oględziny obtarcia,wycena 60 pln
..podziękowałem Panu z warsztatu i kupiłem papiery ścierne ,wodne za dosłownie 10 pln i wziąłem sie sam za to
Obdarcie,
Wstępne zeszlifowanie papierem ściernym 100 i 150
Zeszlifowanie papierami wodnymi 400,800.1500,2000
Po papierach pasta polerska do aluminium i do niej filc polerski nakładany na wiertarke.
Następnie szmatka bawełniana (stara skarpeta,majtki tylko czyste mają być
I oto efekt,, :hyhy:
(po obdarciach nie ma śladu,felga wygląda jak powinna i nie wysrałem 60zł w warsztacie.
montrealblau..
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
A to 2 powody przez które autko było na poprawce
Raz we mnie typ delikatnie puknął jak sobie cofał wyjeżdżająć z parkingu
taka duperelka ale potrafi zdegustować mnie jednak
Tu już żywa korozja przy nadkolu która wlazła tez wgłąb pod błotnik tylni :kwasny:
jak sie dowiedziałem z warsztatu od kolegi jest to powierzchowna korozja i wystarczyło same doczyszczenie ,zabezpieczenie i pomalowanie elementu bez wycianania,spawania itp.
Poprostu zająłem sie tym w pore
Podziękowania dla forumowicza Moloch za pomoc i ogarnięcie blachy
Padły tuleje wahaczy,zauważyłem że że przy lekkich nierównościach przy małej prędkości słychać było takie "głuche pukanie",usterke wykryłem szybko po przeczytaniu tematu na forum
..i po pukaniu
Wymieniłem także kiere,zmienilem taśme w niej i jest sygnał.
Raz we mnie typ delikatnie puknął jak sobie cofał wyjeżdżająć z parkingu
taka duperelka ale potrafi zdegustować mnie jednak
Tu już żywa korozja przy nadkolu która wlazła tez wgłąb pod błotnik tylni :kwasny:
jak sie dowiedziałem z warsztatu od kolegi jest to powierzchowna korozja i wystarczyło same doczyszczenie ,zabezpieczenie i pomalowanie elementu bez wycianania,spawania itp.
Poprostu zająłem sie tym w pore
Podziękowania dla forumowicza Moloch za pomoc i ogarnięcie blachy
Padły tuleje wahaczy,zauważyłem że że przy lekkich nierównościach przy małej prędkości słychać było takie "głuche pukanie",usterke wykryłem szybko po przeczytaniu tematu na forum
..i po pukaniu
Wymieniłem także kiere,zmienilem taśme w niej i jest sygnał.
montrealblau..
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Czemu jeszcze nie na pomarańczkach? Fajne masz to autko, chętnie bym je obejrzał. Widzę ,że jezdzisz do Wisły a to po drodze do Drogomyśla wieć jak co to pisz PW to może uda nam się kiedyś ''zderzyć''
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pogoda do du..py to i wyłazić sie nie chcewhucrew pisze:Czemu jeszcze nie na pomarańczkach? Fajne masz to autko, chętnie bym je obejrzał. Widzę ,że jezdzisz do Wisły a to po drodze do Drogomyśla wieć jak co to pisz PW to może uda nam się kiedyś ''zderzyć''
Zrobi sie cieplej i wstawie komplecik lampek
Co do Wisły to jest to moja ulubiona mieścina,,ładnie tam i lubie tam bywać
A teraz zmiana klimatu i fota moich dunlop sport maxx które przejeżdziły cały jeden sezon :oczami:
nie wiem jak ,nie wiem kiedy ,nie wiem gdzie
Po szybkiej konsultacji z Vermilion , nawet sie nie łudziłem
kupiłem na letni sezon parę Barum Bravuris 2
młode i z mięsem
To już trzeci włącznik w tym aucie :oczami:
Tyle dobrze że kupiłem niedrogo,bez przesyłki i jest w 100% sprawny.
montrealblau..