[E93] 325i cabrio by Vonski
[E93] 325i cabrio by Vonski
Witam wszystkich, ponieważ udało mi się znaleźć wolną chwilę chciałem zaprezentować swój "nowy" nabytek. Może niektórzy pamiętają moją poprzednią miłość ( e36 - 328i cabrio ) ze zlotów, która byłem zmuszony sprzedać na początku zeszłego roku.
Smutek po stracie ukochanej nie trwał długo. W szopie w jednej z dzielnic Warszawy znalazłem swoją nową miłość Autko sprzedał handlarz, który wspaniałomyślnie ogołocił ją ze wszystkiego co mu było potrzebne. Oto zdjęcie w dniu zakupu:
VIN long WBABA11090EB43171
Type code BA11
Type 320I (EUR)
Dev. series E30 (C)
Line 3
Body type CABRIO
Steering LL
Door count 2
Engine M20
Cubical capacity 2.00
Power 95
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0304)
Prod. date 1989-04-25
Order options
No. Description
219 SPORT LEATHER STEERING WHEEL
288 LT/ALY WHEELS
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
370 STOFFVERDECK SCHWARZ
380 HARDTOP PREPARATION
428 WARNING TRIANGLE
651 BMW Bavaria C Reverse
675 BMW SOUND SYSTEM
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
690 CASSETTE HOLDER
704 M SPORT SUSPENSION
Na początek, niewielkim nakładem finansowym uporządkowałem sprawy najpilniejsze dotyczące zawieszenia i silnika. Nowe amorki do przodu, oczywiście olej oraz nowa guma od filtra powietrza. Trochę regulacji i autko śmiga codziennie wożąc mnie do roboty.
Niedługo potem, jeszcze przed końcem jesieni nabyłem koła od Łukasza z Gliwic. RH zw1 7,5x17" przód i 9x17" tył oraz oponki
Długo na nich nie pojeździłem. Spadł śnieg, sypnęli solą i ranty mam do polerowania
Teraz o planach mojego piątego samochodu właściwej marki
Kupując to auto miałem w pierwszej kolejności poddać ją malowaniu, jednak z biegiem czasu polubiłem tą matową folię. Blacha w doskonałym stanie jak na swoje lata. Na pierwszy ogień pójdzie wymiana dachu ponieważ handlarz który ją sprzedawał wsadził granatową dziurawą szmatę a zabrał dach który auto miało bo był w dobrej kondycji.
Następnie tapicerka. Wkrótce pokarzę zdjęcia. Autko obszyte jest czymś w rodzaju słabej imitacji alcantary, która wypłowiała od słońca. Dodatkowo tapicer który to robił nie miał zbyt wielkiego doświadczenia. Jednak jak tylko fundusze pozwolą to nastąpi przeszczep serduszka, które tak na marginesie jest w super kondycji. Jednak na 25 urodziny moja miłość dostanie coś w granicach dwustu koników. Wkrótce, jak tylko warunki finansowe pozwolą, pokażę zmiany jakie uda mi się wprowadzić aby przywrócić to BMW do dawnej świetności.
Chętnie wysłucham waszych opinii i propozycji dotyczących rozwoju tego projektu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Smutek po stracie ukochanej nie trwał długo. W szopie w jednej z dzielnic Warszawy znalazłem swoją nową miłość Autko sprzedał handlarz, który wspaniałomyślnie ogołocił ją ze wszystkiego co mu było potrzebne. Oto zdjęcie w dniu zakupu:
VIN long WBABA11090EB43171
Type code BA11
Type 320I (EUR)
Dev. series E30 (C)
Line 3
Body type CABRIO
Steering LL
Door count 2
Engine M20
Cubical capacity 2.00
Power 95
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0304)
Prod. date 1989-04-25
Order options
No. Description
219 SPORT LEATHER STEERING WHEEL
288 LT/ALY WHEELS
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
370 STOFFVERDECK SCHWARZ
380 HARDTOP PREPARATION
428 WARNING TRIANGLE
651 BMW Bavaria C Reverse
675 BMW SOUND SYSTEM
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
690 CASSETTE HOLDER
704 M SPORT SUSPENSION
Na początek, niewielkim nakładem finansowym uporządkowałem sprawy najpilniejsze dotyczące zawieszenia i silnika. Nowe amorki do przodu, oczywiście olej oraz nowa guma od filtra powietrza. Trochę regulacji i autko śmiga codziennie wożąc mnie do roboty.
Niedługo potem, jeszcze przed końcem jesieni nabyłem koła od Łukasza z Gliwic. RH zw1 7,5x17" przód i 9x17" tył oraz oponki
Długo na nich nie pojeździłem. Spadł śnieg, sypnęli solą i ranty mam do polerowania
Teraz o planach mojego piątego samochodu właściwej marki
Kupując to auto miałem w pierwszej kolejności poddać ją malowaniu, jednak z biegiem czasu polubiłem tą matową folię. Blacha w doskonałym stanie jak na swoje lata. Na pierwszy ogień pójdzie wymiana dachu ponieważ handlarz który ją sprzedawał wsadził granatową dziurawą szmatę a zabrał dach który auto miało bo był w dobrej kondycji.
Następnie tapicerka. Wkrótce pokarzę zdjęcia. Autko obszyte jest czymś w rodzaju słabej imitacji alcantary, która wypłowiała od słońca. Dodatkowo tapicer który to robił nie miał zbyt wielkiego doświadczenia. Jednak jak tylko fundusze pozwolą to nastąpi przeszczep serduszka, które tak na marginesie jest w super kondycji. Jednak na 25 urodziny moja miłość dostanie coś w granicach dwustu koników. Wkrótce, jak tylko warunki finansowe pozwolą, pokażę zmiany jakie uda mi się wprowadzić aby przywrócić to BMW do dawnej świetności.
Chętnie wysłucham waszych opinii i propozycji dotyczących rozwoju tego projektu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2015-09-20, 14:09 przez Vonski, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Felgi masz od Lukrediego? jestes zadowolony z transakcji z tym typem? Pytam, bo chce kupic od niego felgi, ale ktos kto nosi kapelusz, rozowa koszule i sandaly nie moze byc normalny... A do tego chcialem odebrac felgi osobiscie i boje sie o swoje tyly...
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
byłem u niego rok temu polerować ranty i jestem cały... gość dość zakręcony ale ja nie mialem z nim problemów...Mystic888 pisze:Felgi masz od Lukrediego? jestes zadowolony z transakcji z tym typem? Pytam, bo chce kupic od niego felgi, ale ktos kto nosi kapelusz, rozowa koszule i sandaly nie moze byc normalny... A do tego chcialem odebrac felgi osobiscie i boje sie o swoje tyly...
Co do auta... Mi tam mat i felgi sie podobaj
NO SPEED NO FUN
narazie nie wiele widac daj wiecej zdjec po tym co pokazales napewno wloty w blotnikach sa na minus, kolo skrecane napewno na + , nie wiem jakie masz dalsze plany co do auta jak ma byc klasycznie to napewno folia do zerwania i m20 pod maska chyba ze mniej stylowo to swap na 2,8-3,0 m52-m54 i na folie mozna przymknac oko za wzor masz tu fotke kolegi z Gliwic z takim bezdasznikiem w igle
bo kazdy facet z widlami to posejdon
moje futury tez sa od Lukasza Troche sie na nie naczekalem ale dotrzymal slowa.
Co do cabrio to kompletnie mi tu ten mat nie podchodzi. Ale autem ty smigasz i tobie ma sie podobac. Zbyt wiele kolorow jak dla mnie. Moze jak bedzie czarny dach to bedzie lepiej.
Co do cabrio to kompletnie mi tu ten mat nie podchodzi. Ale autem ty smigasz i tobie ma sie podobac. Zbyt wiele kolorow jak dla mnie. Moze jak bedzie czarny dach to bedzie lepiej.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
Honik, moze i masz troche racji ale rozmawialem ze zbychem na ten sezom przyjdzie nowa maska i tylnia klapa (kupil zreszta takie cale kabrio na czesci na zapas )mi tylko nie lezy klepanie nadkoli ale przy 17 calach i 10 szerokosci pewnie to koniecznosc a silnik m20 + graty z alpiny u niego polaczone z polerka tworza cos wspanialego i na slasku ladniejszej e3o w kabrio nie widzialem
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Dziękuje za opinie. Większość z tego co piszecie pokrywa się z moimi odczuciami. Najpierw kwestia matowej folii. Jak już wspominałem kupując ten samochód planowaniem malowanie łączone z naprawą karoserii. Okazało się że buda jest zdrowa, to po pierwsze Po drugie z czasem przyzwyczaiłem się do tego matu. Oczywiście zdaje sobie sprawę że folią to tymczasowa sprawa i w końcu będzie trzeba nałożyć kolor na ten samochód. Jednak nalbliżsże plany to dach i tapicerka oraz serduszko plus zawias.
Felgi od Łukasza. Jestem bardzo zadowolony. Proste, nie ma bicia, trzymają cisnienie. Jechałem 180 km/h "jak po sznurku" W sprawie wizerunku Łukasza nie zabieram głosu, najważniejsze ze można się z nim dogadać. Moja ocena tejntranzakcji to bardzo dobry. Rotory w kolorze złotym. No właśnie, to wynik planów lakierniczych. Miał być marrakesh brown z palety BMW, zlote rottory, jasna skóra i kremowy dach. Po tym jak w necie zobaczyłem fotki e30 w kolorze z palety x1 to zmieniłem zdanie. Obawiam się że skończy się to kolorem niebieskim jak w 90% moich bemek. Niestety, znowu kolor nie z palety e30. Moje pierwsze kwadratowe 318i przemalowałem na Estoril blue i mam sentyment do tej barwy.
E36 jest w rękach człowieka z Gliwic. Ja jej nie widzaiłem od czasu sprzedaży. Ale to chyba dobrze.
E39 w rękach żony i trójki dzieci, na codzień przechodzi prawdziwy test wytrzymałości.
No i najważniejsze Lewy przedni błotnik, ten z wycięciami, to tuninig jednego z poprzednich właścicieli. Uważam że jest zarąbistym rozwiązaniem, które podkreśla rasowy charakter tej bryki. Dodatkowo przez te wloty silnik chwyta powietrze które dodatkowo go chłodzi gdy podczas sportowej jazdy jednostka bardzo się nagrzewa. W sobotę zrobię jeszcze kilka takich wycięć na masce i innych elementach.
A poważnie to mam nadzieje że sprawiedliwość dosięgnie tego kto tak wulgarne okaleczył tego klasyka!!!
Felgi od Łukasza. Jestem bardzo zadowolony. Proste, nie ma bicia, trzymają cisnienie. Jechałem 180 km/h "jak po sznurku" W sprawie wizerunku Łukasza nie zabieram głosu, najważniejsze ze można się z nim dogadać. Moja ocena tejntranzakcji to bardzo dobry. Rotory w kolorze złotym. No właśnie, to wynik planów lakierniczych. Miał być marrakesh brown z palety BMW, zlote rottory, jasna skóra i kremowy dach. Po tym jak w necie zobaczyłem fotki e30 w kolorze z palety x1 to zmieniłem zdanie. Obawiam się że skończy się to kolorem niebieskim jak w 90% moich bemek. Niestety, znowu kolor nie z palety e30. Moje pierwsze kwadratowe 318i przemalowałem na Estoril blue i mam sentyment do tej barwy.
E36 jest w rękach człowieka z Gliwic. Ja jej nie widzaiłem od czasu sprzedaży. Ale to chyba dobrze.
E39 w rękach żony i trójki dzieci, na codzień przechodzi prawdziwy test wytrzymałości.
No i najważniejsze Lewy przedni błotnik, ten z wycięciami, to tuninig jednego z poprzednich właścicieli. Uważam że jest zarąbistym rozwiązaniem, które podkreśla rasowy charakter tej bryki. Dodatkowo przez te wloty silnik chwyta powietrze które dodatkowo go chłodzi gdy podczas sportowej jazdy jednostka bardzo się nagrzewa. W sobotę zrobię jeszcze kilka takich wycięć na masce i innych elementach.
A poważnie to mam nadzieje że sprawiedliwość dosięgnie tego kto tak wulgarne okaleczył tego klasyka!!!
Ostatnio zmieniony 2013-02-05, 20:36 przez Vonski, łącznie zmieniany 2 razy.