[E36] Kila problemów proszę o pomoc..

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Derawen
Małopiszący
Posty: 29
Rejestracja: 2012-10-15, 11:49
Lokalizacja: Bytom

[E36] Kila problemów proszę o pomoc..

Post autor: Derawen »

Witam, jestem dumnym posiadaczem tej maszyny :D

Autko sprawowało się świetnie, aż pewnego czarnego dnia, jechałem i włączając wycieraczki spostrzegłem, że chodzą one jak krew z nosa. No cóż podjechałem na stację i okazuje się, że po nalaniu jej do baku nie chciało jej się ruszyć :D. Kontrolka abs, co jakiś czas mrygała. Mówiłem, że coś jest nie tak.. Ale dojade załatwie i jak wrócę to zajrzę. Okazało się, że auto nie ładuje mi akumulatora w trakcie jazdy. Postawiłem na alternator. Natomiast kontrolka gaśnie, czyli alternator daje napięcie..

Więc chciałbym prosić o Waszą diagnozę czym może to być spowodowane..

Postawiłem na kable. Może masa uciekła i muszę ją podłączyć, wszystko dowiem się wieczorem jutrzejszego dnia gdy pojadę na kanał ze skarbem. Otóż odpalę go za pomocą kabli rozruchowych :P i podjade sobie na spokojnie do garażu.

Korzystając z tematu chciałbym Was prosić o kilka porad i co należy sprawdzić.

1. Co może być przyczyną tego że akumulator w trakcie jazdy nie dostaje napięcia? Natomiast z niego korzysta? <Alternator daje napięcie, ale i tak wypadało by to sprawdzić :D>

2. W trakcie gdy samochód jest odpalony światło pulsuje. I czuć opór na silniku (bieg 4, 3) gdy osiągnię 2000 obrotów czuć na silniku, Radio wówczas dostaje czkawki, a tak btw. Widać nawet na wolnych obrotach.

3. Auto raz ma lepsze dni, raz gorsze chodzi o przyśpieszenie, raz ma niesamowitego buta, raz jakby mu zabrano 20 km..

Oraz mam pytanie czy ktoś mieszka blisko Bytomia i posiada kable do podłączenia pod komputer i wykasowaniu błędów? Interesuje mnie to, ponieważ autko raz łyknie sobie całkie pokaźne ilości benzyny. Ale nie mogę narzekać.. ^^

Dziękuje za jakiekolwiek rady i pomoc w naprawie mojego cudeńka.

Pozdrawiam
lejek
Małopiszący
Posty: 23
Rejestracja: 2011-01-11, 16:36
Lokalizacja: rybnik

Post autor: lejek »

najpierw zobacz miernikiem ładowanie na samym aku a jak nie bedzie to zobacz bezpośrednio na alternatorze jesli tam bedzie to znaczy że gdzieś po drodze jest przerwany kabel lub bezpiecznik jeśli jest, a jak nie bedzie to raczej regulator i sprawdz komutator.
melmax1984
Małopiszący
Posty: 28
Rejestracja: 2012-10-30, 22:01
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: melmax1984 »

Ewentualnie padła jedna lub więcej dioda prostownicza w alternatorze i napięcie nie jest dostatecznie "wyprostowane"
ODPOWIEDZ