E36 Jak wyeliminowec drgania kierownicy
E36 Jak wyeliminowec drgania kierownicy
byłem dzisiaj na przeglądzie i o dziwo gościu mi mówi ze wszystko gra
co mnie oburzyło bo mam bicie na kierownicy
zaczeło sie od 180 pozniej przy 140 ,120 a teraz przy 100 km/h
mówie gosciowi o tym ,wiec szanowny pan expert ze stacji diagnostycznej wchodzi ponownie
pod samochod a ja zanim jak pies
dopatrzyłem sie drobnych luzow na tych krótszych sworzniach wahaczy ale expert mowi ze w beemkach tak ma byc (ze maja byc takie małe luzy)no i dojrzał ze pasowałoby wymienic łączniki stabilizatora
Wiec moi szanowni koledzy czy
faktycznie maja byc takie luzy na tych sworzniach
czy wybite łaczniki stab.mogą powodowac te przeklęte drgania kierownicy przy takich predkościach
co mnie oburzyło bo mam bicie na kierownicy
zaczeło sie od 180 pozniej przy 140 ,120 a teraz przy 100 km/h
mówie gosciowi o tym ,wiec szanowny pan expert ze stacji diagnostycznej wchodzi ponownie
pod samochod a ja zanim jak pies
dopatrzyłem sie drobnych luzow na tych krótszych sworzniach wahaczy ale expert mowi ze w beemkach tak ma byc (ze maja byc takie małe luzy)no i dojrzał ze pasowałoby wymienic łączniki stabilizatora
Wiec moi szanowni koledzy czy
faktycznie maja byc takie luzy na tych sworzniach
czy wybite łaczniki stab.mogą powodowac te przeklęte drgania kierownicy przy takich predkościach
na drodze widzę Cię częściej niż myślisz
kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
Powiem ci ze łączniki stabilizatorów raczej nie maja pływu na drgania podczas jazdy luzy w Sworzniach owszem ale musiały by być dosyć spore
Drgania jak to opisujesz że się nasilają mogą być spowodowane nie koniecznie wybitym zawieszeniem ale :
-Nawet delikatnie krzywą felgą lub uderzona od spodu w efekcie koło podbija
-źle wyważonym kołem lub utratą odważnika
-niedokręconym kołem
-luz na piaście utrata lub uszkodzenia pierścienia centrującego
-uszkodzeniem samej opony uszkodzone włókna
Zanim rozkopiesz zawieszenie sprawdź te mało inwazyjne
Drgania jak to opisujesz że się nasilają mogą być spowodowane nie koniecznie wybitym zawieszeniem ale :
-Nawet delikatnie krzywą felgą lub uderzona od spodu w efekcie koło podbija
-źle wyważonym kołem lub utratą odważnika
-niedokręconym kołem
-luz na piaście utrata lub uszkodzenia pierścienia centrującego
-uszkodzeniem samej opony uszkodzone włókna
Zanim rozkopiesz zawieszenie sprawdź te mało inwazyjne
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
- Łatysz
- Maniak forumowy
- Posty: 1169
- Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
- Lokalizacja: Rybnik/Popielów
- Kontakt:
Tak jak koledzy wcześniej napisali zacznij od kół ....
Może To być krzywa felga lub źle wyważona czy odpadły Ci jakieś odważniki ...
Ale miałem kiedyś też sytuacje że była po prostu woda w oponie i też biło więc może to być i taka głupota.
Jakby to było przy hamowaniu to wiadomo zacząć od Tarcz.
Może To być krzywa felga lub źle wyważona czy odpadły Ci jakieś odważniki ...
Ale miałem kiedyś też sytuacje że była po prostu woda w oponie i też biło więc może to być i taka głupota.
Jakby to było przy hamowaniu to wiadomo zacząć od Tarcz.
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
czekałem do poniedziałku Ksawerku ,bo teraz mijalismy sie w pracy wiec nie chciałem ci jeszcze przed wyjsciem z pracy zawracac gitare
a co z tymi sworzniami faktycznie maja byc małe luzy
tak jest fabrycznie ,czy to jakieś brednie ?
a co z tymi sworzniami faktycznie maja byc małe luzy
tak jest fabrycznie ,czy to jakieś brednie ?
na drodze widzę Cię częściej niż myślisz
kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
Ja miałem drgania też przy tych prędkościach po kupnie jednych felg styling 83 które miały minimalnie większe otwory pod piaste i zanim fachowiec od wyważania, po 3 wyważeniach zorientował się że to w tym tkwi problem dostał "pouczenie" od szefa i kupił na swój koszt pierścienie centrujące dla mnie może to kwestia piast, może już nieco zjechane i wymiar mniejszy... Proponuje pomierzyć pozdro