jak to jest z tymi filtrami K&N lepszy standard czy niby ma polepszyc osiagi... ?
Bo jak ma polepszyc osiagi niby wieksza iloscia powietrza musial by byc remap...
Jak mozna wiedziec ile taki filtr wogóle ?
Ładny zestaw a Wkładka z pewnością lepiej mu będzie dychać poza tym wystarczy na kilka wymian wystarczy go wyczyścić sama gwarancja obejmuje ok 60-120 tyś km jak dobrze pamiętam
GERMAN pisze:Ładny zestaw a Wkładka z pewnością lepiej mu będzie dychać poza tym wystarczy na kilka wymian wystarczy go wyczyścić sama gwarancja obejmuje ok 60-120 tyś km jak dobrze pamiętam
PRIMO pisze: Jak mozna wiedziec ile taki filtr wogóle ?
Ja za wkładke dałem 219zł a za zestaw do czyszczenia i nasączania jakieś 55zł.
A co do osiągów to wiadomo, nie jest to czip, tylko tak jak PINIU wspomniał jakieś 2-3 nieodczuwalne konie. Grunt żeby silnik miał czysty luft.
A przy okazji zaspokoje swoją ciekawość i gapiostwo, bo juz przy zeszłorocznej wymianie miałem go kupić.
Na ale z drugiej strony K&N to już jest jakaś firma z renomom zajmująca się głównie filtrami i pewnie jest to zrobione w taki sposób żeby ciut pomogło, a nie zaszkodziło. Przynajmniej mi się tak wydaje, a jak bedzie to czas i pokonane kilometry pokażą.
Tylko pamietaj, zeby przy nasaczaniu filtra nie przesadzic, bo zabijesz przeplywke. Mialem K&N w b40 i zadnej roznicy nie zauwazylem. Moze minimlanie glosniej chodzil silnik
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.