Też miałem E34 i najprościej z tym nie jest jak wspomniał TDSik lepiej wyciągnąć cała lampę No ale kobieca mniejsza zwinniejsza dłoń może zdziałać cuda
I jeden i drugi to gowno. Roznia sie tylko naklejka.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Nie są to najlepsze zawieszenia ale dla ciebie i przy twoich finansach( tak przypuszczam) powiedzmy , że lepszy jest mts. I najważniejsze! 2lata gwarancji się przyda sie na bank.
MalinQ-a zastanów się czy potrzebny ci jet gwint. Za dobry gwint troszkę trzeba dać. Ten tani może(nie musi-ale to zależy od szczęscia)być kłopotliwy. Jeśli za wszelką cene nie chcesz auta obniżać dość drastycznie to może lepsze będą sprężyny obniżające. Prowadzenie da się dzięki nim poprawić i wygląd też. A co do tego jakie springi są dobre do e34 to niech się wypowiedzą koledzy posiadający ten model
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Cenowo się nie różnią, albo różnice są znikome... A w najbliższym czasie planuję wymienić zawieszenie i nie wiem które wybrać...
"Ach te baby! "
pytanie podstawowe w jakim stanie masz amortyzatory jak do wymiany to bierz obojętnie które (małpa czy pies dla mnie jedna świnia ) a jeśli masz amorki w dobrym stanie kupuj same springi np. eibachy lub np. waitec same springi będą kosztowały myśle ok 600zł +/-