Kiedy? Jak znajdę w dobrej kasie No i nie będą takie same.
Felgi występowały w szerokościach 8, 9 i 9.5 cala. Poszukuję 9" na przód A tylne najchętniej bym poszerzył do 10.5 lub 11
tomash pisze:Kiedy? Jak znajdę w dobrej kasie No i nie będą takie same.
Felgi występowały w szerokościach 8, 9 i 9.5 cala. Poszukuję 9" na przód A tylne najchętniej bym poszerzył do 10.5 lub 11
Aha... Myślałem że chcesz 9,5" na przód i na tył też Ale tył masz wypchany dystansem czy nie?
No tyly 9,5 na przod a 8ki poszerzyc do 10ciu tylko , czy to wejdzie ( jakie et sie wyspawa )
Najprosciel byloby dokupic 9tki na przod , ale znow jakbys mial 9tki i 8ki to mozna jednym spawem zrobic fajne 10czy 10,5
Bazą było FK Highsport. Wymieniłem przednie wkłady na nowe koni z regulacją twardości, a sprężyny pomalowałem proszkowo. Z tyłu już wcześniej miałem koni sporty.
Na moim ślubie auto pełniło rolę świadkowozu
A tak się prezentowało na zakończeniu tego sezonu:
Żadna tajemnica: wylicytowałem Highsport'a za jakieś 800zł. Niestety przyszedł z krzywymi wkładami, a sprzedający okazał się taki a nie inny. Więc się wkurzyłem i zamówiłem w bezposrednio w FK nowe wkłady.
233 euro.
Sztuka.
Plus wysyłka.
Wcześniej miałem Vogtlanda u siebie. Na nowym zawieszeniu nie zrobiłem jeszcze dużo km.
FK mimo iż jest ustawiony na 75% twardości wydaje się bardziej komfortowy. Prowadzi się bardzo dobrze.
Założyłem teraz zimówki i ustawię go bardziej miękko na zimę. Zobaczymy jak się będzie zachowywać.