
[E46] Rodzinne kombi by Tomek -> 320d -> 330d
No ja właśnie w tym wypatruje swoją "szansę"M E R O pisze:No kolo jak najbardziej wporzo , tu sie liczy spasowanie no i w realu ryje beret strasznie , wklesle kolo robi swoje

A co myślisz o heblu?


zobacz jaka wys tarczy 77mm , za holere nie upchniesz tego na zwrotnicy chyba ,ze dasz pod tarcze 20mm dystanse tylko ,ze to juz rzezba i nie wiem czy zacisk bedzie mial dosc miejsca od strony felgi.
PS: sa tarcze 365-370mm , ktore podejda do e46 , trzeba celowac w uzywke , jest kilka na alledrogo . Stan 80% cena 700pln + nawiert frezowanie do 1000za kpl , ale tarcze z dzwonem aluminiowy (plywajace) czyli masa leci w dol , do tego zacisk aluminiowy polowe lzejszcy . Przy tej srednicy tarczy powinno juz wejsc 6 tloczkow z prosiaka z18


No to lipton bo rozgladalem sie za czyms podobnym do Twojego i lipa
Bida straszna w wyborze... I natrafilem na zaciski z M5
Tylko ze nie wiedzialem czy spasuja... Musze sie zastanowic nad czyms
Sprzedam moje zaciski i bede kombinowal
Jutro po poludniu postaram sie wrzucic foto kolek na aucie ale jeszcze bez opon
A potem kombinowanie gdzie i jaki dystans 







SpokoM E R O pisze:Jak cos to mam jakies dystanse 18mm czy 15 takze mozesz sobie cos tam spasowac. Teraz mi sie przypomnialo dopiero






Zrobiłem na szybko przymiarkę tyłu... Jeszcze bez opon 
Przepraszam za auto ale nie było myte przed wjazdem do garażu
Poczekam na cieplejszy dzień i wtedy się nim zaopiekuję 
Bez dystansu


Tutaj delikatnie widać wklęsłość koła ale na żywo wygląda to dużo lepiej

Z dystansem 20mm ale bez ustawionego na maxa negatywu na fabrycznych śrubach


Teraz pozostaje kupić 215/40 na tył, założyć koło, zaklepać rant od środka, ustawić negatyw na maxa i zobaczyć czy te 20mm dystansu będzie dobre
Czy może jednak za dużo...

Ps. Spasowanie zderzaka będzie na sezon ogarnięte więc nie wypominać

Przepraszam za auto ale nie było myte przed wjazdem do garażu


Bez dystansu


Tutaj delikatnie widać wklęsłość koła ale na żywo wygląda to dużo lepiej


Z dystansem 20mm ale bez ustawionego na maxa negatywu na fabrycznych śrubach


Teraz pozostaje kupić 215/40 na tył, założyć koło, zaklepać rant od środka, ustawić negatyw na maxa i zobaczyć czy te 20mm dystansu będzie dobre



Ps. Spasowanie zderzaka będzie na sezon ogarnięte więc nie wypominać

nie chodzi juz o sama srednice tarczy ale grubosc i zacisk. Przykladowo te z e46 maja 325mm i mam je u siebie ale nie hamuja tak jak te z M3 315mm!!
Moze sprobuj jakies przewody w stalowym oplocie i juz bedziesz mial twardszy hamulec i szybciej bedzie reagowal.
Osiagow z M3 szybko nie przebijesz wiec poki co te 325mm lub te z M3 wystarcza w zupelnosci
Jak juz to kup jakies dobre tarcze i dobre klocki i powinna byc poprawa.
Szkoda kombinowac a kolo 17" na zime to i tak sporo.


Osiagow z M3 szybko nie przebijesz wiec poki co te 325mm lub te z M3 wystarcza w zupelnosci

Szkoda kombinowac a kolo 17" na zime to i tak sporo.

[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE

- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Co Ty za bajki opowiadasz?Krzys pisze: Moze sprobuj jakies przewody w stalowym oplocie i juz bedziesz mial twardszy hamulec i szybciej bedzie reagowal.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Normalne, nigdy nie widzieć a gadac jak stary wyjadaczMystic888 pisze:Co Ty za bajki opowiadasz?Krzys pisze: Moze sprobuj jakies przewody w stalowym oplocie i juz bedziesz mial twardszy hamulec i szybciej bedzie reagowal.

Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 11:31 przez DAREX, łącznie zmieniany 1 raz.