Wady zalety wycinania katalizatora e36 2,8...

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

ja też wycinam w każdej, i oprócz metalicznego dźwięku który naprawdę jest fatalny.., nie zaobserwowałem nic, a nawet przyrost mocy na hamowni o 2km :mrgreen: Mystic888, ale te v12 chodzi masakra :evil: a wygląda obłędnie, jeździsz sobie tak czasem bez tłumików ? :twisted:
Awatar użytkownika
Antek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2013-02-17, 20:07
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Antek »

non
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 21:23 przez Antek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kamilbc
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2011-08-28, 20:01
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kamilbc »

Mystic, tak 535 przy nienormalnej jezdzie palila mi ok 20l pb z katem jak wycialem to znacznie duzo wiecej...
Awatar użytkownika
sikorka15
Zaawansowany forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2012-09-17, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sikorka15 »

Co do benzyny z tego co wiem wyciecie nie przeszkadza.

Ale jak myslalem zrobic pelny przelot w mojim dieselku to z tego co mi sie udalo wyczytac bez wgrania nowej mapy nie da rady. Bo czujnik zacznie wariowac od ilosci spalin i samochod zacznie podawac nieodpowiednie dawki paliwa. Mowie to co wyczytalem a nie na wlasnym przykladzie wiec jakby ktos sie wypowiedzial madrze o pelnym przelocie w e46 320d bylbym bardzo wdzieczny. Lub przelozeniu wydechu z 330d L :bmw:
Patryk85
Zaawansowany forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-04, 07:03
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Patryk85 »

Toscie sie rozpisali danke za pomoc:D
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Kamilbc, co to znaczy jazda nienormalna?
W zeszlym roku roku mialem przyjemnosc wozic dupsko 5 albo 6 roznymi 535. Wszystkie byly bez katow. I zadna nie palila wiecej niz 20 litrow. Co to jest "znacznie duzo wiecej"?
Zychu., przeciez widac, ze koncowki sa :) A tak na powaznie, to zmienilem ten wydech, bo 147DB na wylocie to przesada. Zalozylem tylko koncowy ori v12 i juz chodzi grzeczni i cichutko. Ale mam pewien plan, zeby bylo mozna regulowac glosnosc wydechu z wnetrza auta :)
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

To geraz ja dorzucę swoje 3 Grosze co do katow.

Jeśli katalizator nie jest zapchany ja bym go zostawił. Mialem 318is z wycietym katem i chyba przez ten przelot uciekło połowa nm:p zrobił sie niego na niskich obrotach straszny muł od 5 bylo ok ale poniżej była tragedia

Teraz mam 323ci i nie odważył bym się już drugi raz wyciąć katalizatorów. Takie są moje doświadczenia z katalizatorami :bmw:
pierre27
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2011-02-21, 14:58
Lokalizacja: rybnik

Post autor: pierre27 »

wszystko fajnie tylko pytanie czy kolega chce zainwestować czy zarobic na sprzedaży kata bo samo wyciecie i wstawienie rurek tylko pogarsza sprawe , jesli poczyta na forach jak to dobrze zrobic to nie bedzie problemów
Awatar użytkownika
Soki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Soki »

Potwierdzam katalizator nie ma tylko działania czyszczącego spaliny a również odpowiedzialny jest za prawidłowy stopień sprężania spalin co jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania silnika takiego jak brak spadku mocy, wzrost spalania. Nie byle inżynier miał kilka bezsennych nocy jak zaprojektować dokładne układ wydechowy aby było to zgodne ze sztuką techniczną. Mam porównanie ze swoimi BMW tam gdzie już nie było kata, auta znacznie gorzej jeździły, natomiast auta z katem były znacznie bardziej zrywne w szczególności z dołu, i brak beznadziejnego metalicznego dzwięku.

Co innego jak wcale nie mamy katalizatorów, bo został zaprojektowany nowy wydech ze stali kwasoodpornej :) W tedy jest moc i dzwięk :bmw:
Patryk85
Zaawansowany forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-04, 07:03
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Patryk85 »

Zmakop,y wyciol katy w 2,5 i nawet lepiej sie odpycha a moje 2,8 jest zmulone wiec katy ida wek :bmw:
Patryk85
Zaawansowany forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-04, 07:03
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Patryk85 »

Znajomy wyciol kata w 2,5 i nawet lepiej sie odpycha a moja 2,8 jest zamulona wiec katy ida wek...i watpie by spelnialy swoja funckje przez tyle lat :bmw:
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

w 2.5 jest jedna sonda a w 2.8 są dwie :wink: obyś nie żałował :cool:
Obrazek
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Znam nie jednego co wyciol katy bo fajnie ze kaska do kieszeni wpadła a potem był płacz i zgrzytanie zębów ze autk na niskich obrotach stało się totalnym mułem. Ja tam bym ze swojej katow nie wyciol za żadne skarby ale zrobisz jak uważasz
Patryk85
Zaawansowany forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-04, 07:03
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Patryk85 »

Moloch pisze:Znam nie jednego co wyciol katy bo fajnie ze kaska do kieszeni wpadła a potem był płacz i zgrzytanie zębów ze autk na niskich obrotach stało się totalnym mułem. Ja tam bym ze swojej katow nie wyciol za żadne skarby ale zrobisz jak uważasz
moje 2,8 jest mulem od dolu wlasnie :cry:
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Może problem leży gdzieś indziej. A jesli kolega w 2, 5 ma coupe to masz odpowiedz czemu ma buta
ODPOWIEDZ