PRIMO pisze:Panowie hamownia nie kłamie...
Rzućcie jakimiś wykresami i tyle... Czarno na białym !
PRIMO aż tak mi na tym nie zależy chyba że innym to niech sobie zrobią.No na pewno nie ta hamownia co jest na Summer albo na zlotach bo to też nie jest wiarygodne
Oczywiscie ze tak. A pewnie nie pomierzyles nic w wydechu tylko pociagnales 2,5" przez cale auto.
Hamownia w Czerwionce. 200zł i bedziesz wiedzial czy w ogole trzyma serie. Ale szczerze watpie, bo w m50 koniki (nie te z boryni) lubia uciekac.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic888 pisze:Oczywiscie ze tak. A pewnie nie pomierzyles nic w wydechu tylko pociagnales 2,5" przez cale auto.
Hamownia w Czerwionce. 200zł i bedziesz wiedzial czy w ogole trzyma serie. Ale szczerze watpie, bo w m50 koniki (nie te z boryni) lubia uciekac.
W poniedzialek sie widzimy kolo 18 juz jest seryjna pucha z K&N w srodku
Patryk85, spoko. Pogadam ze Slawkiem, zeby wpadl swoja 328 i uslyszysz jak chodzi Eisennman.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.