E46 320 M54 Touring ->> 325i
PRIMO, jutro ewentualnie we wtorek będzie przymiarka z oponą, więc się okaże co i jak pasuje
A felga no ta sama co Ty masz na ten sezon tylko minimalnie szersza:P sam jestem ciekaw jak to będzie wyglądać w całości.
Chciałem RCki w 18 calach ale nie było nigdzie, i nikt swoich nie chciał sprzedać.
Teraz są akurat na allegro ale już za późno...
A felga no ta sama co Ty masz na ten sezon tylko minimalnie szersza:P sam jestem ciekaw jak to będzie wyglądać w całości.
Chciałem RCki w 18 calach ale nie było nigdzie, i nikt swoich nie chciał sprzedać.
Teraz są akurat na allegro ale już za późno...
Oponki naciągniete na felgi
Oczywiście trzeba było zrobić przymiarkę.
Wszystkie zdjęcia z dystansem 20mm, bez dystansu za bardzo się chowa.
Więc wpadnie dystans 10-12 mm, w zalezności jaki znajdę z kołnierzem i autko zjedzie troszke niżej.
Trzeba także pomyslec o amorkach na tył z regulacją twardości. Tył mam zdecydowanie za miękki i przyciera czasem. W ofercie są Koni ale trzeba troche na nie wydać. Znalazłem jeszcze firmę SPAX, ktos coś o niej słyszał??
Przymierzam sie pomału do montażu zmieniarki.
Do auta wpadł juz stelaż oraz boczek pod zmieniarkę. Muszę jeszcze poprowadzić kable przez całe auto i zamontować samą zmieniarkę, która juz czeka
Oczywiście trzeba było zrobić przymiarkę.
Wszystkie zdjęcia z dystansem 20mm, bez dystansu za bardzo się chowa.
Więc wpadnie dystans 10-12 mm, w zalezności jaki znajdę z kołnierzem i autko zjedzie troszke niżej.
Trzeba także pomyslec o amorkach na tył z regulacją twardości. Tył mam zdecydowanie za miękki i przyciera czasem. W ofercie są Koni ale trzeba troche na nie wydać. Znalazłem jeszcze firmę SPAX, ktos coś o niej słyszał??
Przymierzam sie pomału do montażu zmieniarki.
Do auta wpadł juz stelaż oraz boczek pod zmieniarkę. Muszę jeszcze poprowadzić kable przez całe auto i zamontować samą zmieniarkę, która juz czeka
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Krzyś w E36 cabrio miał także taki problem. Wymienił amorki z tyłu na Koni z regulacją i co wiem to teraz nie narzeka.
A znalazłem takie coś
http://www.mint-group.nazwa.pl/sklep_supersport/index.php?p1455,tylny-amortyzator-sportowy-spax-regulowana-twardosc-bmw-seria-3-e46-iv-sedan-coup-cabrio-kombi
Szczerze wypróbowałbym to. Jutro będe dzwonił jak to tam wygląda, bo i cena jakaś taka mała się wydaje.
Dam znac co i jak.
Chyba ze ktoś by coś innego polecił. Albo ma jakis inny pomysł. Z odbojami kombinowac to kiepski pomysł bo nie wytrzymają za długo wtedy, jezdząc praktycznie cały czas na nim.
A znalazłem takie coś
http://www.mint-group.nazwa.pl/sklep_supersport/index.php?p1455,tylny-amortyzator-sportowy-spax-regulowana-twardosc-bmw-seria-3-e46-iv-sedan-coup-cabrio-kombi
Szczerze wypróbowałbym to. Jutro będe dzwonił jak to tam wygląda, bo i cena jakaś taka mała się wydaje.
Dam znac co i jak.
Chyba ze ktoś by coś innego polecił. Albo ma jakis inny pomysł. Z odbojami kombinowac to kiepski pomysł bo nie wytrzymają za długo wtedy, jezdząc praktycznie cały czas na nim.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt: