Mój nowy zakup BMW E38 728 97'
Mój nowy zakup BMW E38 728 97'
Witam
Jednak marzenia się spełniają
W ostatnim czasie zakupiłem E38 728 z 1997r a to kilka fotek
A tu rozkodowany VIN:
Numer podwozia WBA........................
Kod typu GE21
Typ 728I (EUR)
Typoszereg E E38 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M52
Pojemność skokowa 2.80
Moc 142
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor ASPENSILBER METALLIC (339)
Tapicerka STANDARDLEDER/LAVENDELGRAU (N6MK)
Data prod. 1997-04-11
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S352A DOUBLE GLAZING Pod. oszklenie izolacyjne
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką
przyciemn.
S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego
S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z
pamięcią
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela
kierowcy/pasażera
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz.
intensywne
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT Tel. sam. sieci D z czytn.
kart z przod.
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Brak obsługi krzyżowej
S886A DUTCH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz.
holenderski
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S202A STEPTRONIC Steptronic
S214A AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION Automat. ukł. przeciwpoślizg.
(ASC+T)
S260A SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Poduszka boczna dla
kierowcy/pasażera
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S806A 3RD STOP LIGHT Trzecie światło stop
Information
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane
automatycznie
S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni
S555A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD
Jednak marzenia się spełniają
W ostatnim czasie zakupiłem E38 728 z 1997r a to kilka fotek
A tu rozkodowany VIN:
Numer podwozia WBA........................
Kod typu GE21
Typ 728I (EUR)
Typoszereg E E38 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M52
Pojemność skokowa 2.80
Moc 142
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor ASPENSILBER METALLIC (339)
Tapicerka STANDARDLEDER/LAVENDELGRAU (N6MK)
Data prod. 1997-04-11
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S352A DOUBLE GLAZING Pod. oszklenie izolacyjne
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką
przyciemn.
S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego
S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z
pamięcią
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela
kierowcy/pasażera
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz.
intensywne
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT Tel. sam. sieci D z czytn.
kart z przod.
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Brak obsługi krzyżowej
S886A DUTCH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz.
holenderski
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S202A STEPTRONIC Steptronic
S214A AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION Automat. ukł. przeciwpoślizg.
(ASC+T)
S260A SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Poduszka boczna dla
kierowcy/pasażera
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S806A 3RD STOP LIGHT Trzecie światło stop
Information
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane
automatycznie
S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni
S555A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD
Ostatnio zmieniony 2013-04-01, 14:17 przez Świru, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
728 z nerkami od V12. Miazga. Nie lubie przedliftow, a jeszcze bardziej 7mek bez Vki.
Wazne zebys Ty byl zadowolony. Szerokosci.
Wazne zebys Ty byl zadowolony. Szerokosci.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
A ja od V-ek jestem daleki po przykładach w sród swoich znajomych np 540 w e34 nie chce tego znać a o V12 zwł w starszym BMW tym bardziej tak jak o TDS . W e32 i E34 Bmw w sumie raczkowało w ukł V a 5.0 12v W E32 to chyba największy niewypał V-ki BMW. Pali jak smok bo ile wlejesz to tyle spali tu ciężko mówić o przepale, a nie czarujmy się dziś 299kM przy 5.0 to trochę mało... A po za tym ten silnik nie cieszył się mianem topowego i bezawaryjnego, wręcz na odwrót. A zastanawiające jest tez to dlaczego po latach BMW wróciło do rzędówek...roberto88 pisze:Auto fajne bo zadbane, lecz wybacz ale 2.8 nie jedzie w e38, nie dawno sprzedałem 3.0 V8 w e38, które również nie jedzie jak e38 to 740 V8 lub wg mojego zboczenia V12, ogólnie to jestem z zdania ze e32 lepsze jak e38 ale ja tam sie nie znam
Fakt 2,8 szału w e38 nie robi ale powiedzmy sobie szczerze - to nie jest auto sportowe do fruwania bokiem, a przy dzisiejszych cenach paliwa znośne w utrzymaniu, do normalnej jazdy wystarczające, a w razie kłopotów z motorem jest z czego wybierać (e36, e46, e39,e38 i chyba jak dobrze kojarzę "z") . Szybciej i taniej znajdę nie zakatowane rzędowe 2,8 niż Ty V12 bo tobie zostaje tylko z e32 (których już nie ma) albo z e38 ale to juz inna bajka niż e32... I wtedy albo sprzedaż budy za grosze albo "płakać i płącić..."
A co do tego czy lepsze e32 czy e38 - nie ma porównania jeśli chodzi o komfort jazdy, prowadzenia i walory trakcyjne to e32 jest 100 lat za murzynami - może Cię tym urażę... ale mam aktualnie jeszcze e34 i e32 i mam porównanie... e38 to inna bajka...
Pozdrawiam.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Wiekszych bzdur nigdy nie czytalem. PozdroŚwiru pisze:A ja od V-ek jestem daleki po przykładach w sród swoich znajomych np 540 w e34 nie chce tego znać a o V12 zwł w starszym BMW tym bardziej tak jak o TDS . W e32 i E34 Bmw w sumie raczkowało w ukł V a 5.0 12v W E32 to chyba największy niewypał V-ki BMW. Pali jak smok bo ile wlejesz to tyle spali tu ciężko mówić o przepale, a nie czarujmy się dziś 299kM przy 5.0 to trochę mało... A po za tym ten silnik nie cieszył się mianem topowego i bezawaryjnego, wręcz na odwrót. A zastanawiające jest tez to dlaczego po latach BMW wróciło do rzędówek...roberto88 pisze:Auto fajne bo zadbane, lecz wybacz ale 2.8 nie jedzie w e38, nie dawno sprzedałem 3.0 V8 w e38, które również nie jedzie jak e38 to 740 V8 lub wg mojego zboczenia V12, ogólnie to jestem z zdania ze e32 lepsze jak e38 ale ja tam sie nie znam
Fakt 2,8 szału w e38 nie robi ale powiedzmy sobie szczerze - to nie jest auto sportowe do fruwania bokiem, a przy dzisiejszych cenach paliwa znośne w utrzymaniu, do normalnej jazdy wystarczające, a w razie kłopotów z motorem jest z czego wybierać (e36, e46, e39,e38 i chyba jak dobrze kojarzę "z") . Szybciej i taniej znajdę nie zakatowane rzędowe 2,8 niż Ty V12 bo tobie zostaje tylko z e32 (których już nie ma) albo z e38 ale to juz inna bajka niż e32... I wtedy albo sprzedaż budy za grosze albo "płakać i płącić..."
A co do tego czy lepsze e32 czy e38 - nie ma porównania jeśli chodzi o komfort jazdy, prowadzenia i walory trakcyjne to e32 jest 100 lat za murzynami - może Cię tym urażę... ale mam aktualnie jeszcze e34 i e32 i mam porównanie... e38 to inna bajka...
Pozdrawiam.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Potwierdzam wiekszych bzur nie czytałem, miałem e38 3.0 V8 i miałem pare BMW z silnikiem R6 i nie można nawet porównać nawet R6 do V8 i naprawde to co napisałeś potwierdza że napinasz sie jak ja ileś tam lat wstecz jak chwaliłem to co miałem,Mystic888 pisze:Wiekszych bzdur nigdy nie czytalem. Pozdro
Ja miałem swego czasu i e38 i e32 i wg mnie wykonanie e32 jest naprawde wykonane lepiej jak e38.
Co do silników V12 gadaja ci co nie wiedza, to że ma 300KM to chyba ok bo nie jest przesilone, poprostu połaczone dwa silniki R6, wg mnie bardzo proste i niezawodne silniki,
Zreszta V8 w BMW jest wg mnie najlepsze i prosze nie mów mi ze 2.8 w e38 jest lepsze jak np. 3.0 V8,
Napisze to co napisał Mystic888, wiekszych bzdur juz dawno nie słyszałem.
I wiesz mi nienapinam sie bo miałem e38 miałem e32 mialem e34, e46, e36, e39
wiec prosze cie nie sugeruj sie takimi teskatmi ze znajomy powiedział ci ze V8 jak kupił zarzniete to juz nie wina silnika...
Wracajac do auta, tak jak napisałem normalna e38 nie wyrózniajaca sie niczym, dobra seria
I kolego pokaz mi opiniee V12 ze jest awaryjne i lipne? BMW swietuje 25lecie silników V12, ja tylko wymieniam olej klocki filtry i tyle a nie jezdze do żabki,
opinie opiniami nikt ci lepiej nie podpowie jak uzytkownik danej jednostki, ja akurat nie posiadalem w swoich rekach żadnej v-ki same rzedowki 2,0 12v(2); 2,5 24v; 2,8 24v i 3,6 m5 i kazda z tych rzedowek moge tylko chwalić co do opinii na temat kazdej benzynowej jednostki bmw jaka wypuscila sa same pochlebne opinie jedynie co bmw nie wyszlo to silniki dizla
bo kazdy facet z widlami to posejdon
nie zgodzą sie z tym ,najlepszy silnik Diesla to 3,0d Jak Krisstoff piszePINIU pisze:pochlebne opinie jedynie co bmw nie wyszlo to silniki dizla
to kolego pojechałeśŚwiru pisze:A ja od V-ek jestem daleki po przykładach w sród swoich znajomych np 540 w e34 nie chce tego znać a o V12 zwł w starszym BMW tym bardziej
silniki V12 pakowali nawet do samochodów z Angli nie powiem jakie ,wszyscy pewnie wiedza ,naj równiej pracująca jednostka ,kolega miał 750 V12 L to była sama przyjemnośc
Pozdro