Czyli wszystko o akcyzie, podatkach, ubezpieczeniach, prawie drogowym, porównania modeli, czy warto kupić BMW Exx, gadżety, ciekawostki, historia,nowości itp.
Witam, zarzucilem wczoraj letnie na moj parowoz .. i jest problem, jedna przejazdzka lekkie dziury i mam 3 felgi porysowane, tzn ranty na 1 odprysk i jedna lekko krzywa.. chyba ze to bylo a nie zwrocilem uwagi... Moze dlatego ze jest nie prawidlowe cisnienie w oponach? Bo nie wydajde mi sie ze przy jezdzie na pierwszym czy 2 biegu powoli po dziurach takie cos sie stalo... wymiary opon to 225/35/19 przy 9J i 235/35/19 przy 10J.. Jakies rady ile ma byc tego cisnienia?
PS Sorki za brak polskich znakow, cos nie halo z klaw..
Staraj się mieć zawsze min. 2.6
3.0 oczywiście też nie zaszkodzi tylko jest mniejsza przyczepność jeśli chodzi nawet
o samo hamowanie.
A co to za felgi, które wyginają się na dziurach przy małej prędkości?
Żeby się wygięła to musiałbyś poczuć konkretne rąbnięcie.
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jak masz za duze cisnienie to wycieraja sie opony w srodku bierznika - przyczepnosc tez jest slaba
kazda opona ma cisnienie nominalne podane przez producenta i tego sie trzymac skoro BMW nie wsadzalo takich opon i nie ma opisu na tabliczce znamionowej
Wlasnie co do wygiecia sie felgi, to moze to bylo a nie wrocilem uwagi.. bo to jednak felgi X5 .. musze zobaczyc to cisnienie w oponach bo dziwnie jakos ..
pompuj ok 2,7-3atm. Na wulkanizacji ci nie pomoga bo oni maja katalogi z danumi takimi jak na naklejce w samochodzie. Jak napompujesz mniej to przy wiekszej predkosci latwiej porysowac ranty bo opona bedzie za miekka.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.