Pierwszy raz się z tym spotkałem.
Odpaliłem auto i nagle zaświeciły się
jednocześnie kontrolki EML i ASC...
Auto zachowywało się jak w trybie awaryjnym...
Zero przyśpieszenia, bardzo wolno podnosily się obroty.
Przycisk z ASC nie reagował, kontrolka cały czas świeciła.
Po kilku dobrych kilometrach poczułem pod pedałem
gazu lekkie "pyknięcie" i kontrolki zgasły...
Auto zaczęło znowu jechać i tak ponad 1000km z dwoma godzinnymi przerwami.
Paliwo tankowałem włoskie na shellu, więc jakość nie powinna być zła...
wcześniej było czeskie, też z shella...
Macie jakieś pomysły???
Sondy lambda, przepustnica nie były wymieniane nigdy - może to one już
zaczynają się psuć?
EML czasami się zapala bo spaliny są różne, ale nigdy jednocześnie z ASC.
EML / ASC
Kolego borykałem się z tym samym problemem praktycznie przez cały okres ekspolatacji auta e46 323Ci. Pierwszy przypadek był poważny bo auto stalo 4 dni u elektryka szukal i szukał. Ja na zagranicznych forach rownież szukałęm i znalazlem opis/rozwiazanie które mi pomoglo.
Musisz zrobic adaptacje przepustnicy, mi to zrobił elektryk w Jastrzębiu. Było dobrze, około roku ASC/EML zapalał mi się przy pierwszym uruchomieniu silnika i ja robiłem tak: Jezeli bił po oczach błąd ASC/EML gasiłem silnik, kluczyk ze stacyjki, okolo 3-4 razy ryglowałem pilotem drzwi do wygasniecia swiatła w kabinie, odryglowałem i otwierałem drzwi kierowcy i uruchamialem silnik juz bez błedu. To co napisałem jest smieszne ale nie tylko w tym modelu BMW pomagało.
Pedał gazu tez mi pykał tzn jakby go cos łapało.
Moje rady kup sobie jakis zmywacz do przepustnic bez rozbierania psikaj, przepali nagar
Dobre paliwo tankować, z wymiana przepustnicy narazie bym sie wstrzymał. Pojezdzic przepalic troche na wyzszych obratoach autko
Musisz zrobic adaptacje przepustnicy, mi to zrobił elektryk w Jastrzębiu. Było dobrze, około roku ASC/EML zapalał mi się przy pierwszym uruchomieniu silnika i ja robiłem tak: Jezeli bił po oczach błąd ASC/EML gasiłem silnik, kluczyk ze stacyjki, okolo 3-4 razy ryglowałem pilotem drzwi do wygasniecia swiatła w kabinie, odryglowałem i otwierałem drzwi kierowcy i uruchamialem silnik juz bez błedu. To co napisałem jest smieszne ale nie tylko w tym modelu BMW pomagało.
Pedał gazu tez mi pykał tzn jakby go cos łapało.
Moje rady kup sobie jakis zmywacz do przepustnic bez rozbierania psikaj, przepali nagar
Dobre paliwo tankować, z wymiana przepustnicy narazie bym sie wstrzymał. Pojezdzic przepalic troche na wyzszych obratoach autko
Było e46 Coupe 323Ci
Jest e39 3.0d
Jest e60 3.0i
Jest e39 3.0d
Jest e60 3.0i
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Mialem podobny problem po swapie na V12. Ogolnie EML ogarnia w Polsce tylko jedna osoba. Telefon do mnie masz, wiec jak co to Ci dam namiar.
Do ilu RPM Ci sie wkreca auto?
Adaptacja przepustnicy nic Ci nie da. Problem tkwi w komputerze.
Do ilu RPM Ci sie wkreca auto?
Adaptacja przepustnicy nic Ci nie da. Problem tkwi w komputerze.
Nie rozsmieszaj mnie.pazura pisze:Nie ma probelmu z rozruchem na zimno?
Sprawdź przepustnice, bo z tego co wiem w tym modelu asc steruje również przepustnicą...
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.