Ze swiecami NGK byly swego czasu spore problemy. U mnie na 8, 3 sztuki uszkodzone farbycznie, u Darexa 8/2 au kumpla w Alpinie 8/4. Mowie o ori NGK.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Problemem bylo to ze na wysokich obrotach wypadaly zaplony.
Do V12 zalozylem Beru i nie ma zadnego problemu.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
ja zalozylem 4ro do b50. ale do nowego b54 bede dawal zwykle Bosche, jakie szly na pierwszy montaz.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Najlepiej takie jak zaleca producent. Z tymi Beru poszalalem troche, ale teraz juz nie popelnie takiego bledu i kupie normlane swiece.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.