PRIMO oj tam oj tam, ja nie wiem dlaczego ale ringi zawsze mi się podobały a te pomarańczowe nadają agresywności z przodu. Wiedziałem że ta modyfikacja nie każdemu przypadnie do gustu
żeby nie było ot to kilka foteczek odemnie
Fotki z VI Majówka S-T-K 2013
Jak czytam te teksty o śrubce to zdaję sobie sprawę jacy jesteście daremni
Na forum odważni a na miejscu nikt nie podejdzie
Liczy się fakt że ktoś zniszczył czyjąś własność a nie co to było
Na forum odważni a na miejscu nikt nie podejdzie
Liczy się fakt że ktoś zniszczył czyjąś własność a nie co to było
Myślicie że koło i gleba wystarczydamianrotfl pisze:szkoda że nikt z forum nic nie zajął ale jest różnica modyfikawać BMW a VW, Fiat, Audi gdzie bmw na starcie kosztuje około 25-30k zł a tamte dużo taniej i już jest zaplecze na modyfikacje
JanMens, kolo i gleba nie wystarczy ale sam pomysl 1,8 pod maska u ciebie szalu nie robi wiec napewno mocny silnik daje jakis + do calosci oceny, a co do kola napewno oryginalne kolo robi lepsze woow niz replika, co na pewnych zlotach trzeba by bylo jeszcze otworzyc dodatkowa konkurencje na ilosc zuzytego plaka na aucie silniku wnetrzu itp
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Haha Bo trzeba mieć big kohones żeby jeździć na glebie a nie na EjRajdzie hahaPINIU pisze:JanMens, kolo i gleba nie wystarczy ale sam pomysl 1,8 pod maska u ciebie szalu nie robi wiec napewno mocny silnik daje jakis + do calosci oceny, a co do kola napewno oryginalne kolo robi lepsze woow niz replika, co na pewnych zlotach trzeba by bylo jeszcze otworzyc dodatkowa konkurencje na ilosc zuzytego plaka na aucie silniku wnetrzu itp
Szału ni ma, audio wsadzone a auto zwykłe najzwyklejsze Takie e46 to ja tnę na kawałki haha
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
JanMens, widzialem Cie moze 2 razy w zyciu i naprawde nie mialbym problemu zeby podejsc i powiedziec Ci w twarz, ze jestes posmiewiskiem na wiekszosci forow BMW.
PS. Locktite to dobry klej do srubek
PS. Locktite to dobry klej do srubek
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Temat nie jest o koledze JanMens, i jego zagubionej śrubce sprawa wyjaśniona Mystic888, podpowiedział jak uniknąć podobnych problemów w przyszłości PINIU, wskazał kierunek i jakie mody przed kolegą chyba jakaś zapowiedź i ciekawa konkurencja robicie niepotrzebny OT dawajcie lepiej jakieś fotki bo nima sensu
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle