2013 setup.
-walbro + bosch 044 zalozone.
-2 x ssace wałki , ustawienie raczej hard

-oczywiscie calosc na e85.
-nowy dolot 3 calowy.
-nowe turbo 1000+
-opony dragowe: hoosier q.t.pro 28/14,5/15.
-wystrojony wstepnie na 1,6 bara. Jest napewno kolo 600KM.
-wpadl spowrotem krotki dyfer 3,45.
-przerobiony cały tył, nowe poloski + przeguby customowe,
-regulowane wahacze.
miało być bemowo ale niestety skrzynia sie poddala, i dobrze bo jak sie pozniej okazalo zamach byl odkrecony
pare fotek.
wyciety bagaznik (kolo zapasowe, podwojna plyta w bagazniku i na dole do lepszych oplywow powietrza.
2 dni przed bemowem wpadają opony ...
poprawki ...
i oczekiwane poloski ... 5 h przed bemowem ...
kurde nie pasują , poprawki ... czas leci ...
taki przegób napewno zniesie więcej , mało tego - mozna go kupic w sklepie
godz 12 mial byc wyjazd na bemowo tymczasem ...
jeden przejazd
i skrzynia buum , i holera wie co jeszcze
http://youtu.be/vbL0J5-W8aw
za 3 tyg , SSS Kamień Ślaski ! nie odpuszczę !
jak sie okazalo tydz temu , dobrze ze skrzynia padla, i zle nową zalozylem ? (sprzeglo caly czas wysprzeglalo) - okazalo sie ze kolo zamachowe bylo odkrecone (wszystkie sruby luzne) ... a wiec dzieki Bogu ze nie pojechalem. usterka zlokalizowana.
teraz wpada skrzynia zf. - na tej skrzyni udalo sie zrobic przy 1000hp rekord swiata (manualna skrzynia)
et 9,10 przez szweda 3 lata temu? wiec powinna byc ok.
zrobie najpierw et 10 a potem sie pomysli
pozdrawiam k64
www.k64.pl