[E46] Beemka Sancza 323Ci
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
To sprawdz na hamowni w Czerwionce, jest wiarygodna. Takie hamownie na zlotach to raczej to bajek mozna zaliczyc.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
wierze nie wierze, przede mną było 330Ci i miało 206koni, z drugiej strony chyba nie ustawialiby się z badziewnym sprzętemMoloch pisze:Ty poważnie wierzysz w tą hamownię z Mani? Jak dla mnie to była zdeczka bujda na resorach, nawet tam nie podjeżdżałem, jak widziałem że 15 letnie bmw 328 wypluło 193 konie to odwróciłem się na pięcie,
U Ciebie widze to samo;p więcej koni niż z fabryki wyjechało?
pora sprawdzic wiarygodnosc hamowni przenosnej Vtecha smigaj do czerwionki i hamuj na stacjonarnejSanczo pisze:wierze nie wierze, przede mną było 330Ci i miało 206koni, z drugiej strony chyba nie ustawialiby się z badziewnym sprzętemMoloch pisze:Ty poważnie wierzysz w tą hamownię z Mani? Jak dla mnie to była zdeczka bujda na resorach, nawet tam nie podjeżdżałem, jak widziałem że 15 letnie bmw 328 wypluło 193 konie to odwróciłem się na pięcie,
U Ciebie widze to samo;p więcej koni niż z fabryki wyjechało?
NO SPEED NO FUN
Moloch pisze:a ty naprawdę myślisz że masz 179 koni jak z fabryki wyjeżdżały 170? I nie ukrywajmy ten silnik ma już za sobą kilkaset tysięcy kilometrów. Uwierz... Silnik nie jest jak Wino
Wiesz co... Właścicielem hamowni w Czerwionce jest mój dobry kolega z którym znam się kilkanaście lat Ma on Audi A3 1.9 TDi - seria 90ps... Hamował ją na serii i wyszło 127ps A po remapie ma 147ps
Więc nie zawsze seria musi mieć tyle ile fabryka pisze
diesel to całkiem co innego niż bena, nie trafiłeś w temat i to srogo TomekTomek pisze:Moloch pisze:a ty naprawdę myślisz że masz 179 koni jak z fabryki wyjeżdżały 170? I nie ukrywajmy ten silnik ma już za sobą kilkaset tysięcy kilometrów. Uwierz... Silnik nie jest jak Wino
Wiesz co... Właścicielem hamowni w Czerwionce jest mój dobry kolega z którym znam się kilkanaście lat Ma on Audi A3 1.9 TDi - seria 90ps... Hamował ją na serii i wyszło 127ps A po remapie ma 147ps
Więc nie zawsze seria musi mieć tyle ile fabryka pisze
NO SPEED NO FUN
pomiar mozesz jezdzic po roznych i z kazdej miec inny wykres, od poprawnego wykresu zalezy cala masa czynnikow jak opory, temperatura,wilgotnosc, felgi+ opony i cala masa [na forum nie przeklinamy], te obwozne po zlotach to juz lepiej idz i daj te pieniadze wrozce ona ci powie ile masz i bedzie dokladniejsza
bo kazdy facet z widlami to posejdon
hehe idąc tym tropem w ogóle nie warto hamować;) pieniądze na szczęście nie duże więc nie ma problemuPINIU pisze:pomiar mozesz jezdzic po roznych i z kazdej miec inny wykres, od poprawnego wykresu zalezy cala masa czynnikow jak opory, temperatura,wilgotnosc, felgi+ opony i cala masa [na forum nie przeklinamy], te obwozne po zlotach to juz lepiej idz i daj te pieniadze wrozce ona ci powie ile masz i bedzie dokladniejsza
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Bo tyle powinno miec MistrzuMoloch pisze:jak widziałem że 15 letnie bmw 328 wypluło 193 konie to odwróciłem się na pięcie
Piniu ma bardzo duzo racji. Inny wynik bedzie mial samochod hamowany w Cieszynie, a inny wynik bedzie tym autem w gdansku.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Wiem że diesel to co innego - ale zadbany silnik pokaże Ci fajny wynik Nawet jeśli jest to benzynka... Tak jak PINIU pisze na wynik ma wpływ wszystko - więc ten wynik kolegi Sanczo jest możliwy mimo tego że dupy wam ściska bo Wasze serii nie trzymają hahaPRIMO pisze:diesel to całkiem co innego niż bena, nie trafiłeś w temat i to srogo TomekTomek pisze:Moloch pisze:a ty naprawdę myślisz że masz 179 koni jak z fabryki wyjeżdżały 170? I nie ukrywajmy ten silnik ma już za sobą kilkaset tysięcy kilometrów. Uwierz... Silnik nie jest jak Wino
Wiesz co... Właścicielem hamowni w Czerwionce jest mój dobry kolega z którym znam się kilkanaście lat Ma on Audi A3 1.9 TDi - seria 90ps... Hamował ją na serii i wyszło 127ps A po remapie ma 147ps
Więc nie zawsze seria musi mieć tyle ile fabryka pisze
haha całkiem możliwe że jest jak mówisz dzięki TomekTomek pisze:Wiem że diesel to co innego - ale zadbany silnik pokaże Ci fajny wynik Nawet jeśli jest to benzynka... Tak jak PINIU pisze na wynik ma wpływ wszystko - więc ten wynik kolegi Sanczo jest możliwy mimo tego że dupy wam ściska bo Wasze serii nie trzymają hahaPRIMO pisze:diesel to całkiem co innego niż bena, nie trafiłeś w temat i to srogo TomekTomek pisze:
Wiesz co... Właścicielem hamowni w Czerwionce jest mój dobry kolega z którym znam się kilkanaście lat Ma on Audi A3 1.9 TDi - seria 90ps... Hamował ją na serii i wyszło 127ps A po remapie ma 147ps
Więc nie zawsze seria musi mieć tyle ile fabryka pisze
hehe Sanczo Potwierdził to co chciał usłyszeć i tyle Nie okłamujmy się te zlotowe hamownie to bujda na resorach a ty w to wierzysz tak jak "trudne sprawy" to serial na faktach
Gdyby ci pokazali że masz 160 koni to byś mówił "nie nie to na pewno błąd te hamownie to ściema" a że masz 179 to "tak tak mam wow super zdrowy silnik, co wy gadacie te hamownie działają tak jak powinny" no proszę Cię dorośnij
Gdyby ci pokazali że masz 160 koni to byś mówił "nie nie to na pewno błąd te hamownie to ściema" a że masz 179 to "tak tak mam wow super zdrowy silnik, co wy gadacie te hamownie działają tak jak powinny" no proszę Cię dorośnij