Witam!
Wracam się z uprzejmą prośbą do kolegów z BTŚ w sprawie wyrażenia swojego zdania na temat V8 w BMW. Chodzi mi głównie o to gdyż planuję zakup E39 M60B40 z takim silnikiem, raczej w automacie gdyż na sprzęgło bym nie wyrobił. Autkiem planuję jazdę mieszaną tz. miasto i wyloty poza na zachód, wczasy itp- średnio rocznie ok 10 tys km. Autko planuje zakupić w benzynie i ewentualnie zamontować dobry gaz sekwencyjny z wiadomych celów.
Ale jak te autka sprawują się w rzeczywistości, czego mogę się spodziewać itp?
Chętnie zamienił bym parę zdań z kimś z okolicy kto posiada V8, pomoc przy kupnie autka mile widziana ze strony BTŚ
Jeżeli ktoś zna kto ma V8 w E39 tym bardziej
Koszty eksploatacyjne będą chyba takie same jak w innej wersji E39 poza hamulcami?
Każda wypowiedź będzie brana pod uwagę
Pzdr
Kto miał do czynienia z V8 w BMW?
- BoloBenio
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2012-08-28, 09:29
- Lokalizacja: Wodzisław śląski, Rybnik
Kto miał do czynienia z V8 w BMW?
Ostatnio zmieniony 2013-06-27, 20:47 przez BoloBenio, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Nie bylo E39 z M60.
U mnie sprzeglo przy katowaniu wytrzymalo 3 lata wiec nie pisz bzdur. Naprawa ASB jest duzo bardziej kosztowna niz wymiana sprzegla chocby co sezon.
Koszty eksploatacyjne V8 a R6 to calkowicie inna gadka.
Pewnie beda Vanosy do roboty w m62 a to koszt ladnych paru tysiecy. Przeplywka kosztuje 600zł, jedna sonda 270zł, to takie przykladowe ceny.
10 tysiecy rocznie to zaden przebieg, wiec powinienes bez problemu ogarnac czesci itd.
U mnie sprzeglo przy katowaniu wytrzymalo 3 lata wiec nie pisz bzdur. Naprawa ASB jest duzo bardziej kosztowna niz wymiana sprzegla chocby co sezon.
Koszty eksploatacyjne V8 a R6 to calkowicie inna gadka.
Pewnie beda Vanosy do roboty w m62 a to koszt ladnych paru tysiecy. Przeplywka kosztuje 600zł, jedna sonda 270zł, to takie przykladowe ceny.
10 tysiecy rocznie to zaden przebieg, wiec powinienes bez problemu ogarnac czesci itd.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Nikt nie mówi że musi kupić M62 na Vanosach Ale tak jak Ci Mystic gada koszty sprzęgła wcale nie są takie drogie, teraz są firmy co zajmują się regeneracją kół dwumasowych i tarcz sprzęgłowych z dociskiem. Więc nie ma problemu No chyba że potrzebujesz auto tylko do jazdy bez katowania to automat będzie dobry. Ja sobie nie wyobrażam auta do jeżdżenia bez automatu A jak coś to służę pomocą
- BoloBenio
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2012-08-28, 09:29
- Lokalizacja: Wodzisław śląski, Rybnik
Mystic888, zwracam honor, faktycznie silnik to M62B44 ale 4 litry nie 4,4 więc bez Vanosa tak? DAREX, zgodzisz się ze mną?
Słyszałem o tych vanosach wadliwych w tych 4,4 l ale czy wszystkie V8 miały te Vanosy? Kosz naprawy takowych w tysiącach? Życie BMW to BMW
Co sądzicie czy ma sens zakładać przy moim szacowanym przebiegu gaz za 4,5 tyś?
Jedno w tym wypadku będzie pewne bo szybko się zwróci
Ale z jednym się na pewno z wami nie zgodzę odnośnie skrzyni, bo taki silnik z takim momentem równa się częsta zmiana biegów- jako sport dobra rzecz ale nie zawsze.
Co do automatu to można w pewnym sensie powiedzieć że nie był tak katowany jak manual bo to w końcu automat i w dodatku widział tylko benzynę
Samochód nie kupuję jako najtańszy z allegro czy pierwszy lepszy, tylko mam okazję nabyć takowy za w miarę dobre pieniądze od znajomego który autem śmiga na co dzień tz. nie stoi cały rok tylko jest cały czas w użytkowaniu.
Soki, paliwo to główne poidło dla takiej maszyny a oleje, filtry to wiadoma sprawa.
Mystic888, możesz jeszcze przybliżyć parę przykładów odnośnie części bo 4l na pewno różni się mocowaniem, konstrukcją ilościa sond itp od innych E39 ale zawiecha i inne podzespoły powinny podchodzić...
Słyszałem o tych vanosach wadliwych w tych 4,4 l ale czy wszystkie V8 miały te Vanosy? Kosz naprawy takowych w tysiącach? Życie BMW to BMW
Co sądzicie czy ma sens zakładać przy moim szacowanym przebiegu gaz za 4,5 tyś?
Jedno w tym wypadku będzie pewne bo szybko się zwróci
Ale z jednym się na pewno z wami nie zgodzę odnośnie skrzyni, bo taki silnik z takim momentem równa się częsta zmiana biegów- jako sport dobra rzecz ale nie zawsze.
Co do automatu to można w pewnym sensie powiedzieć że nie był tak katowany jak manual bo to w końcu automat i w dodatku widział tylko benzynę
Samochód nie kupuję jako najtańszy z allegro czy pierwszy lepszy, tylko mam okazję nabyć takowy za w miarę dobre pieniądze od znajomego który autem śmiga na co dzień tz. nie stoi cały rok tylko jest cały czas w użytkowaniu.
Soki, paliwo to główne poidło dla takiej maszyny a oleje, filtry to wiadoma sprawa.
Mystic888, możesz jeszcze przybliżyć parę przykładów odnośnie części bo 4l na pewno różni się mocowaniem, konstrukcją ilościa sond itp od innych E39 ale zawiecha i inne podzespoły powinny podchodzić...
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Wystepowaly wersje bez Vanosow. poczatek produkcji M62. Od 1996 do 1998 ale moge sie mylic. I wlasnie takiego bym szukal.
Co do gazu to Twoja decyzja, ja nie lubie gazu w aucie. Ale M62 ladnie znosza dobry gaz, wiec o silnik mozna byc spokojnym.
Zawieszenie w V8 jest inne, hamulce rowniez. Ale to nie jest problem. Silniki sa malo awaryjne, jesli zajmuje sie nimi ktos kto ma o tym pojecie.
Z zawieszeniem moze byc problem jesli bedzie sportowe z Vinu (dosc drogie amotryzatory). Wszystkie gumy, wahacze, drazki itd dobrych firm to koszt okolo 2600zł.
Hamulce mozna nabyc w dobrych cenach, w ASO wlasnie promocja na tarcze i klocki do E39. Wiadomo E36 316 to to nie jest ale jakiejs mega tragedii nie ma.
Duzo zalezy od tego jakie kupisz auto. Znam typow co kupowali 540 w manualu za 12 000, a potem byl placz ze wszystko zepsute. jak trafisz dobra sztuke, to tylko plyny i filtry porobic, podjechac na przeglad do Darexa i bedziesz sie cieszyl szybkim, komfortowym i bezawaryjnym wozkiem.
jakbys mial wiecej pytan to zapraszam na www.bmw5er.pl chlopaki chetnie pomoga
Co do gazu to Twoja decyzja, ja nie lubie gazu w aucie. Ale M62 ladnie znosza dobry gaz, wiec o silnik mozna byc spokojnym.
Zawieszenie w V8 jest inne, hamulce rowniez. Ale to nie jest problem. Silniki sa malo awaryjne, jesli zajmuje sie nimi ktos kto ma o tym pojecie.
Z zawieszeniem moze byc problem jesli bedzie sportowe z Vinu (dosc drogie amotryzatory). Wszystkie gumy, wahacze, drazki itd dobrych firm to koszt okolo 2600zł.
Hamulce mozna nabyc w dobrych cenach, w ASO wlasnie promocja na tarcze i klocki do E39. Wiadomo E36 316 to to nie jest ale jakiejs mega tragedii nie ma.
Duzo zalezy od tego jakie kupisz auto. Znam typow co kupowali 540 w manualu za 12 000, a potem byl placz ze wszystko zepsute. jak trafisz dobra sztuke, to tylko plyny i filtry porobic, podjechac na przeglad do Darexa i bedziesz sie cieszyl szybkim, komfortowym i bezawaryjnym wozkiem.
jakbys mial wiecej pytan to zapraszam na www.bmw5er.pl chlopaki chetnie pomoga
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.