[E39] 2.5 TDS nie kręci już rozrusznikiem :( POMOCY :(
[E39] 2.5 TDS nie kręci już rozrusznikiem :( POMOCY :(
Witam. Piszę znów do was ponieważ miałem już wcześniej problem z moja bawarka
nie odpalała lub ciężko odpalała... mechanik, fachowiec powiedzieli mi, że pompa wtryskowa do wymiany...
wiec wymieniłem:
Pompa wtryskowa
Świece
Sterownik świec
Filtr Paliwa
Pompka paliwa w baku.
- układ nie zapowietrzony paliwa ponad 30l
Auto po wymianie odpalało bez problemu jak mechanik powiedział lecz na starszym akumulatorze zaczynało długo kręcić i był za słaby do auta. Czasem i z 20sek kręcenia ale odpaliło... Więc kupiłem nowy Akumulator do Auta wymieniłem i dupa... Nie odpala kręci jak głupi ale nawet nie purknie tak jakby paliwo nie dochodziło.
Pytanie moje jest może to być wina EWS że blokuje pompę wtryskową?
lub coś z immo? można go wyłączyć? Czy jak podepnę kompa to mi pokarze co jest z tym?
Może jakoś zrestartować komputer?
Już nie mam sił POMOCY
Kupę kasy straciłem, Auto skacze od mechanika przez "fachowców" specjalizujących się w BMW znów do mechanika mam nadzieję że ogarniętego ale to dopiero za 2tyg mi weźmie auto na sprawdzenie i się dowiem
PS.
Nie wierze, że nowa (po regeneracji) pompa wtryskowa po odpaleniu 10 razy padła...
nie odpalała lub ciężko odpalała... mechanik, fachowiec powiedzieli mi, że pompa wtryskowa do wymiany...
wiec wymieniłem:
Pompa wtryskowa
Świece
Sterownik świec
Filtr Paliwa
Pompka paliwa w baku.
- układ nie zapowietrzony paliwa ponad 30l
Auto po wymianie odpalało bez problemu jak mechanik powiedział lecz na starszym akumulatorze zaczynało długo kręcić i był za słaby do auta. Czasem i z 20sek kręcenia ale odpaliło... Więc kupiłem nowy Akumulator do Auta wymieniłem i dupa... Nie odpala kręci jak głupi ale nawet nie purknie tak jakby paliwo nie dochodziło.
Pytanie moje jest może to być wina EWS że blokuje pompę wtryskową?
lub coś z immo? można go wyłączyć? Czy jak podepnę kompa to mi pokarze co jest z tym?
Może jakoś zrestartować komputer?
Już nie mam sił POMOCY
Kupę kasy straciłem, Auto skacze od mechanika przez "fachowców" specjalizujących się w BMW znów do mechanika mam nadzieję że ogarniętego ale to dopiero za 2tyg mi weźmie auto na sprawdzenie i się dowiem
PS.
Nie wierze, że nowa (po regeneracji) pompa wtryskowa po odpaleniu 10 razy padła...
Ostatnio zmieniony 2013-06-27, 18:51 przez SevacH, łącznie zmieniany 1 raz.
Powiem ci tak
Jeżeli mechanik który stwierdził że twój problem rozwiąże nowa pompa wtryskowa naciągnął cię na koszty i po wymianie dalej auto jest nie sprawne wracaj do niego niech sie martwi możliwe że to tylko kwestia regulacji
Usterki które opisałeś owszem mają wpływ na tego typu zachowania i komp powinien wyłapać w czym rzecz.
Druga rzecz to po co kupowałeś nowy akum skoro stary był w stanie kręcić rozrusznikiem nawet przez jak opisałeś 20sek wypompowany akum. ledwie świece ci zagrzeje a gdzie tam kręcenie
Jeżeli mechanik który stwierdził że twój problem rozwiąże nowa pompa wtryskowa naciągnął cię na koszty i po wymianie dalej auto jest nie sprawne wracaj do niego niech sie martwi możliwe że to tylko kwestia regulacji
Usterki które opisałeś owszem mają wpływ na tego typu zachowania i komp powinien wyłapać w czym rzecz.
Druga rzecz to po co kupowałeś nowy akum skoro stary był w stanie kręcić rozrusznikiem nawet przez jak opisałeś 20sek wypompowany akum. ledwie świece ci zagrzeje a gdzie tam kręcenie
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
bo to był aku z drugiego auta a do tego potrzebowałem akumulator tak czy siak
tamten miał 54Ah/520A wiec trochę za mały jak na diesla
mam nadzieję, że komputer pokarze co się dzieję...
PS.
Znalazłem przed chwilą kabel jakiś dziwny co szedł z okolic stacyjki do okolic rozrusznika (kabel nie z wiązki)... Jak go odpiąłem nawet nie zakręcił rozrusznikiem, a jak podpiąłem to kręci rozrusznikiem ale auto nie odpala... nie wiem co to może być za fucha... Pewnie coś z kablami coś jest lub z EWS'em i ktoś mi taka fuszerke zrobił Oddać auto do mechanika ehh
Ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej silnika do TDS'a?
tamten miał 54Ah/520A wiec trochę za mały jak na diesla
mam nadzieję, że komputer pokarze co się dzieję...
PS.
Znalazłem przed chwilą kabel jakiś dziwny co szedł z okolic stacyjki do okolic rozrusznika (kabel nie z wiązki)... Jak go odpiąłem nawet nie zakręcił rozrusznikiem, a jak podpiąłem to kręci rozrusznikiem ale auto nie odpala... nie wiem co to może być za fucha... Pewnie coś z kablami coś jest lub z EWS'em i ktoś mi taka fuszerke zrobił Oddać auto do mechanika ehh
Ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej silnika do TDS'a?
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 18:32 przez SevacH, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam ponownie.
Dzisiaj trochę rozebrałem, żeby dowiedzieć się co tam się dzieje, że podłączył ktoś rozrusznik na krotko.
Rozkopałem okazało się, że kabel z immo był nie podpięty do rozrusznika...
Wiec sprawdziłem żarówka czy to ten kabel po przekręceniu zapłonu, pojawił się prąd żarówka świeciła...
Długo nie zastanawiając się usunąłem całą "instalacje" na krótko.
Podłączyłem tak jak oryginalnie to miało być (wg Schematu Instalacji)...
Wsiadłem do auta przekręciłem kluczyk i... echo... już nie zakręcił
Sprawdziłem ponownie kabel z immo żarówka i nie świeci...
na mierniku po przekręceniu zapłonu pokazuje ok 0.04V
Czy może być jakiś błąd teraz na komputerze? czy może EWS blokuje coś lub się wysypał?
miał ktoś kiedyś podobny problem?
Dodam, że nie robiłem to na podłączonym akumulatorze
Proszę o Pomoc
PS.
Mam kabel do podłączenia do kompa, ale niestety nie mam programu. Wiecie skąd można takowy ściągnąć i czy sprawdzę coś tym? lub usunę taki błąd jeśli by był? czy zostaje mi tylko serwis?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za POMOC
Dzisiaj trochę rozebrałem, żeby dowiedzieć się co tam się dzieje, że podłączył ktoś rozrusznik na krotko.
Rozkopałem okazało się, że kabel z immo był nie podpięty do rozrusznika...
Wiec sprawdziłem żarówka czy to ten kabel po przekręceniu zapłonu, pojawił się prąd żarówka świeciła...
Długo nie zastanawiając się usunąłem całą "instalacje" na krótko.
Podłączyłem tak jak oryginalnie to miało być (wg Schematu Instalacji)...
Wsiadłem do auta przekręciłem kluczyk i... echo... już nie zakręcił
Sprawdziłem ponownie kabel z immo żarówka i nie świeci...
na mierniku po przekręceniu zapłonu pokazuje ok 0.04V
Czy może być jakiś błąd teraz na komputerze? czy może EWS blokuje coś lub się wysypał?
miał ktoś kiedyś podobny problem?
Dodam, że nie robiłem to na podłączonym akumulatorze
Proszę o Pomoc
PS.
Mam kabel do podłączenia do kompa, ale niestety nie mam programu. Wiecie skąd można takowy ściągnąć i czy sprawdzę coś tym? lub usunę taki błąd jeśli by był? czy zostaje mi tylko serwis?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za POMOC
zmieniales cos ostatnio z EWSem ??
bo widze ze sporadycznie EWS nie rozpoznaje kluczyka samochodu
masz blad POWER ON RESET - wiec pewnei ostatnio dosc ostro odpinales akumulator / albo jest on slaby
jezeli rozrusznik nie kreci to ablo EWS padl - albo cos poknociles z instalacja
zerknij jeszzce raz dokladnie na schmeat EWSa i sprawdz instalacje
paietaj ze EWS jest zabezpieczeniem przed kradzieza...tam jak cos jest nie tak to autem nie odjedziesz
bo widze ze sporadycznie EWS nie rozpoznaje kluczyka samochodu
masz blad POWER ON RESET - wiec pewnei ostatnio dosc ostro odpinales akumulator / albo jest on slaby
jezeli rozrusznik nie kreci to ablo EWS padl - albo cos poknociles z instalacja
zerknij jeszzce raz dokladnie na schmeat EWSa i sprawdz instalacje
paietaj ze EWS jest zabezpieczeniem przed kradzieza...tam jak cos jest nie tak to autem nie odjedziesz
...tak znowu sie czepiam...
Witam
No był problem ze słabym akumulatorem i wyciąganym...
Zaciągnąłem auto do mechanika... na hol i nagle sam zaczął kręcić rozrusznikiem
Nie wiem czy to przez to, że był na przekręconym zapłonie przez pół godz nie wiem...
Pod kompem u mechanika wyskoczył błąd "immobilajzer" został usunięty i odpala
tzn u mechanika bez problemu po 2 obrocie silnika na ciepłym...
Zrobiłem ok 60-80km i zaczął ciężej odpalać (ok 6-7sek kręcenia) i gasnąć przy zrzucaniu z biegu na luz i oraz obroty na biegu jałowym ok 600 - 700 max
Jeszcze raz pompa do regulacji? czy coś innego może być?
No był problem ze słabym akumulatorem i wyciąganym...
Zaciągnąłem auto do mechanika... na hol i nagle sam zaczął kręcić rozrusznikiem
Nie wiem czy to przez to, że był na przekręconym zapłonie przez pół godz nie wiem...
Pod kompem u mechanika wyskoczył błąd "immobilajzer" został usunięty i odpala
tzn u mechanika bez problemu po 2 obrocie silnika na ciepłym...
Zrobiłem ok 60-80km i zaczął ciężej odpalać (ok 6-7sek kręcenia) i gasnąć przy zrzucaniu z biegu na luz i oraz obroty na biegu jałowym ok 600 - 700 max
Jeszcze raz pompa do regulacji? czy coś innego może być?
Regulacja powinna załatwić temat ktoś nie do końca zrobił dobrze ale ja bym tu jakiejś poważniejszej usterki nie spekulował obroty na tym poziomie jak dla mnie ewidentnie Ponowna Regulacja i daj znaćSevacH pisze:Jeszcze raz pompa do regulacji? czy coś innego może być?
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Witam...
Jak to się mówi nie chwal dnia przed zachodem słońca...
Autkiem pojeździłem dzisiaj wsiadam (miałem jechać na doregulowanie pompy) przekręcam kluczyk i... martwy nie kręci znów rozrusznikiem... Da się jakoś wyłączyć EWS albo go obejść żeby nie przechodziło przez niego?
Obstawiam, że to błąd EWS'a znowu... ponieważ na krótko rozrusznik zagada, akumulator nowy...
POMOCY proszę może ktoś się na tym zna lub jest w stanie to naprawić najlepiej Pyskowice lub okolice...
Jak to się mówi nie chwal dnia przed zachodem słońca...
Autkiem pojeździłem dzisiaj wsiadam (miałem jechać na doregulowanie pompy) przekręcam kluczyk i... martwy nie kręci znów rozrusznikiem... Da się jakoś wyłączyć EWS albo go obejść żeby nie przechodziło przez niego?
Obstawiam, że to błąd EWS'a znowu... ponieważ na krótko rozrusznik zagada, akumulator nowy...
POMOCY proszę może ktoś się na tym zna lub jest w stanie to naprawić najlepiej Pyskowice lub okolice...
BeleX, Nowy EWS czyli? Nowy w serwisie? czy Nowy jako używany np. na allegro?
oraz czy EWS + kluczyk? Wystarczy?
czy EWS + kluczyk + stacyjka?
czy EWS + Komputer + kluczyk + stacyjka?
Dzwoniłem do elektryka to mówił mi, że to może być albo EWS albo Cewka w stacyjce... i teraz nie wiem co zrobić bo jeśli stacyjkę wymienię to muszę z zamkiem do drzwi szukać i zamkiem do schowka...
A drugie Pytanie ile roboty jest z wymianą? i czy sam sobie z tym poradzę? Czy trzeba to jakoś programować z komputerem itd? i lepiej to oddać do jakiegoś elektryka?
a co sądzicie o takim emulatorze?
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... lla-search
oraz czy EWS + kluczyk? Wystarczy?
czy EWS + kluczyk + stacyjka?
czy EWS + Komputer + kluczyk + stacyjka?
Dzwoniłem do elektryka to mówił mi, że to może być albo EWS albo Cewka w stacyjce... i teraz nie wiem co zrobić bo jeśli stacyjkę wymienię to muszę z zamkiem do drzwi szukać i zamkiem do schowka...
A drugie Pytanie ile roboty jest z wymianą? i czy sam sobie z tym poradzę? Czy trzeba to jakoś programować z komputerem itd? i lepiej to oddać do jakiegoś elektryka?
a co sądzicie o takim emulatorze?
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... lla-search
EWS plus pastylki do kluczyka - stacyjki nie musisz wymieniac
podmieniasz sam modul ( o ile sie nie myle trzeba to jednak programowac...musial bym dopytac )
potem zmieniasz pastylki od kluczykow i tyle
mozesz tez zmienic stacyjke jak cos - zaden problem
z drugiej strony jak ten emulator kosztuje 130 zeta to kupil bym dla samej ciekawosci czy to zadziala bo komplet do EWSa to jednak wiecej zabawy i roboty niz emulator
podmieniasz sam modul ( o ile sie nie myle trzeba to jednak programowac...musial bym dopytac )
potem zmieniasz pastylki od kluczykow i tyle
mozesz tez zmienic stacyjke jak cos - zaden problem
z drugiej strony jak ten emulator kosztuje 130 zeta to kupil bym dla samej ciekawosci czy to zadziala bo komplet do EWSa to jednak wiecej zabawy i roboty niz emulator
...tak znowu sie czepiam...