A to wybacz musiałem cię pomylić z kim innym sorkaAlexof pisze:GERMAN, to Ci dopiero niespodzianka, że ja na Manii byłem
BMW E30 325e by Alexof
Mystic888 raczej tak, dzisiaj była rozmowa wstępna i za tydzień będę dzwonił na dokładne umówienie. Myślę, że w nd będzie okazja do pogadania, chętnie bym zobaczył Twoje cudo Mam nadzieję, że będę miał czym podjechać...
PS. Co do upalania to rzeczywiście, katowane było straszne przez ten miesiąc... Aż 2 razy ruszone z piskiem opon na suchym i może niecałe 10 takich startów na mokrym + 2 boki na rondzie.
GERMAN nom, raczej pomyliłeś bo ja niestety nie mogłem
PS. Co do upalania to rzeczywiście, katowane było straszne przez ten miesiąc... Aż 2 razy ruszone z piskiem opon na suchym i może niecałe 10 takich startów na mokrym + 2 boki na rondzie.
GERMAN nom, raczej pomyliłeś bo ja niestety nie mogłem
Jestem pełen podziwu Jedno podejście do auta, nachylenie ucha i diagnoza
Ok, we wtorek bądź w środę będę dzwonił bo we wtorek na cały dzień raczej do roboty będę szedł.
Ok, we wtorek bądź w środę będę dzwonił bo we wtorek na cały dzień raczej do roboty będę szedł.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Podjadę raczej dopiero jak będę podjeżdżał na SWAP'a bo nie wiem czy po raz 2 go odpalę
EDIT:
Dzisiaj z nudów zszedłem do auta. Nie dał mi spokoju prędkościomierz. Rozbieram co potrzebne:
I moim oczom ukazuje się piękna trytyka na wtyczce która była dość luźna dlatego mógł przerywać swoją pracę prędkościomierz.
Niestety nie mam jak przetestować z wiadomych przyczyn..
EDIT:
Jutro (mam nadzieję, że odpali po raz ostatni..) jadę na SWAP'a. Zdradzę tyle, że będzie M5XB2X. Jak ktoś kojarzy bądź umie szukać, dodam, że silnik jeździł w cabrio
EDIT:
Dzisiaj z nudów zszedłem do auta. Nie dał mi spokoju prędkościomierz. Rozbieram co potrzebne:
I moim oczom ukazuje się piękna trytyka na wtyczce która była dość luźna dlatego mógł przerywać swoją pracę prędkościomierz.
Niestety nie mam jak przetestować z wiadomych przyczyn..
EDIT:
Jutro (mam nadzieję, że odpali po raz ostatni..) jadę na SWAP'a. Zdradzę tyle, że będzie M5XB2X. Jak ktoś kojarzy bądź umie szukać, dodam, że silnik jeździł w cabrio
Otóż własnie ten silnik zagości w przyszłym tygodniu do mojej komory. Silnik początkowo z E34, po zimie jeździł (aż cały miesiąc, może dwa) u Adamawsb a teraz auto w rękach Darex'a i to on będzie wsadzał ten silnik. Wczoraj posłuchałem, pooglądałem i myślę, że będę zadowolony.
PS. KUPIĘ KOŃCOWĄ PUCHĘ Z M20B25!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
No widzę sporo się dzieje...części przybywa. Musimy się spotkać jak to poskładasz. Po pierwsze te kubełki chętnie przetestuję, a po drugie chcę zobaczyć Twoją radochę
BMW E46 320d by Kanar
/viewtopic.php?t=16634
/viewtopic.php?t=16634
Roboty od cholery. Tu jakaś spinka, tam boila, siłownik z maski na wykończeniu i można tak wymieniać do jutra... Ale mam całą karteczkę wypisanych rzeczy które trzeba zrobić i pomału będę dążył do celu gdyż samochód ma charakter, jest dla mnie wyjątkowy i przede wszystkim, jest taki jaki chciałem a to co mi się nie podoba, zawsze można zmienić
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Silnik już wyciągnięty i z mojej i dawcy. M50 w przeciwieństwie do ETY przynajmniej jest suchy bo teraz dopiero dobrze widać jak mocno ciekł...
Wiedziałem, że się poci ale nie widziałem, że aż tak bo tutaj dosłownie się z niego leje. W nd prawdopodobnie odbieram autko. Brakuje mi już trochę jazdy moją Wdową
Wiedziałem, że się poci ale nie widziałem, że aż tak bo tutaj dosłownie się z niego leje. W nd prawdopodobnie odbieram autko. Brakuje mi już trochę jazdy moją Wdową
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Wczoraj po południu dostałem SMS'a, iż autko odpaliło. Ciągnął od razu do odcięcia nawet na zimnym. Jest dobrze
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT